Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- Musikk for sjelen 1 2 3 4 -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Black Metal tr00-bandet til meg, Lena og Therese skal skrive et helt album om seksuell omgang med satan. Kan sikkert slenge med et bonusspor (en ballade) dedikert til deg. Akkustisk og greier.. Jaaaa! Hvis Lars tar det som en kommentar så antar jeg at vi kan fortsette å mobbe? ÖGenial tekst ja Kibs, for folk som kanskje er døve og skal lese teksten (: Vintermåne, jeg har på en måte litt blanding, det er sånn verken trist eller glad. Kom med forslag til tema, alle forslag blir godtatt, takk. Det var et forslag, dermed burde du godta det. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Burde vel egentlig begynne og forbrede meg til muntlig engelskeksamen i morgen, har egentlig ikke forbredet meg på emnet mitt... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis Lars tar det som en kommentar så antar jeg at vi kan fortsette å mobbe? ÖGenial tekst ja Kibs, for folk som kanskje er døve og skal lese teksten (: Vintermåne, jeg har på en måte litt blanding, det er sånn verken trist eller glad. Kom med forslag til tema, alle forslag blir godtatt, takk. Jeg sitter ne' på berget og ser utover havet en solskinnsdag i ferien min i sommer skal jeg surfe stå på vannski og bade ja denne ferien tror jeg blir fin Forbi meg suser Andersen i sin kabincruiser med alle sine venner ombord det kryr av jenter der i gjennomsiktige bluser som Andersen ble kjent med i fjor Jeg titter på jenter jeg har solbriller på så ingen riktig ser hvor jeg ser den peneste av jentene tar av seg sin BH og snur seg i mot meg og sier Du si meg Har du det bra jo takk skal du ha jeg har det bedre enn de fleste her tilstede jeg smiler hver dag fordi jeg er glad det er så fint å leve si meg kan du ikke se det og blir du med og lyser etter krabber for krabber er det beste jeg vet Vi reiser ut i båten min en hvit dromedille hun sier hun er glad at jeg spurte vi finner oss en holme det er fredelig og stille jeg sier jeg er glad at jeg turte Så sitter vi og koser oss til solen går ned og månen atter titter frem vi lyser etter krabber helt til klokka blir fire fornøyde vi vender hjem hun sier Takk for i dag jeg har hatt det så bra det har vært så gøy å være sammen med deg kjære jeg gleder meg til midda' klokka to i morra vi har hatt det så fint kanskje er det mer i gjære jeg dekker på med lys og røde roser og åpner en veuve cliquot Nå har jeg det bra og takk skal du ha jeg har det bedre enn de fleste her tilstede jeg smiler hver dag fordi jeg er glad det er så fint å leve selv om stolbena er skjeve jeg dekker på med lys og røde roser og venter på at hun skal ringe på Jeg skrev hele for deg jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaaaa! Daaa.. Må du nesten kjøpe albummet vårt, da... o_O *begynne å skrive om noen tekster* Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaaaa! Daaa.. Må du nesten kjøpe albummet vårt, da... o_O *begynne å skrive om noen tekster* Oki. Skrive om? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Strapon? Deal! I forbid it! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaaaa! Daaa.. Må du nesten kjøpe albummet vårt, da... o_O *begynne å skrive om noen tekster* Lyst til gi meg en gratis demo? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I forbid it! Så gammeldags du skulle være i dag, da. Gamling. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hjelp, hhjulet på musa mi fungerer ikke Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hjelp, hhjulet på musa mi fungerer ikke Musa mi har ikke hjul. Eller vent.. jo, det har den. Endret 9. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! The roots er bra. Ikke slik som dritten de viser på The voice etc. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) uppz Dobbel >< Endret 9. januar 2008 av Vietse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris, har du begynt å henge i hiphop-tråden? Shame on you! Ja! Metallere skal ikke høre på noe annet enn metall! SHAME ON YOU! Det er gale! Sett deg ned med Burzum og Gorgoroth og drikk øl nå! (Ta det med ro, alle andre blir full før deg, du tåler sikkert driiiiiihiiiitmye du og) Oki.Skrive om? Neeei. ikkenoe. Bare. Hm. Flytte litt på noe greier og sånn xD Jaaaa! Daaa.. Må du nesten kjøpe albummet vårt, da... o_O *begynne å skrive om noen tekster* Lyst til gi meg en gratis demo? Ikke faen. (: Du kan sikkert få noen av sangene, men du får ikke en cd. Har ikke råd =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hiphop er sjeldent bra, det er noen få unntak Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Black Metal tr00-bandet til meg, Lena og Therese skal skrive et helt album om seksuell omgang med satan. Kan sikkert slenge med et bonusspor (en ballade) dedikert til deg. Akkustisk og greier.. Jaaaa! Hvis Lars tar det som en kommentar så antar jeg at vi kan fortsette å mobbe? ÖGenial tekst ja Kibs, for folk som kanskje er døve og skal lese teksten (: Vintermåne, jeg har på en måte litt blanding, det er sånn verken trist eller glad. Kom med forslag til tema, alle forslag blir godtatt, takk. Det var et forslag, dermed burde du godta det. Kan noen pliis komme med et annet forslag? Skal F meg ikke lage no metal musikk --, No matter what Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det han som synger!!?? Det er L4r5... Dette begynner å nærme seg personangrep. Fordi han blir mobba for den stygge latteren? Stakkar. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan noen pliis komme med et annet forslag? Skal F meg ikke lage no metal musikk --,No matter what Makan. Skriv om død og fortapelse og kjærlighetssorg og sånt, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slask, jeg er uenig i siggen din. Det er jeg som er grunnen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg