Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg tar feil angående Magneto, men han kan jo kontrollere f.eks skjelettet til Wolverine (hvorfor har han aldri bare dratt det rett ut fremfor å bare strekke det???) og det er vel ikke magnetisk iom det er inni kroppen hans?

Err. Metall kan være magnetisk selv om det er inni kroppen til folk...

Og Magneto ønsket vel ikke å drepe fyren, bare sette han ute av spill? Eller? Husker ikke, er så lenge siden jeg har sett filmene.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar feil angående Magneto, men han kan jo kontrollere f.eks skjelettet til Wolverine (hvorfor har han aldri bare dratt det rett ut fremfor å bare strekke det???) og det er vel ikke magnetisk iom det er inni kroppen hans?

The adamantium also weights his blows, increasing the effectiveness of his offensive capabilities.[51] However, this also makes him exceptionally susceptible to magnetic based attacks.[

Lenke til kommentar

Err. Metall kan være magnetisk selv om det er inni kroppen til folk...

Og Magneto ønsket vel ikke å drepe fyren, bare sette han ute av spill? Eller? Husker ikke, er så lenge siden jeg har sett filmene.

tror han ville se om W klarte å heale seg selv eller noe i den duren.

 

Also, while the adamantium is in his body his healing factor must work constantly to prevent the metal poisoning from killing him, with the result that his ability to heal is slightly lessened compared to what he would be capable of normally.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...