Lovegame Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Den følelsen når en x fra way back plutselig tar kontakt igjen. Typ ikke pratet på 3 år ellerno. What do? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Fuck her, fuck her hard. Eller bare bli venner eller gjør klart at du ikke er interressert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Eller bare drit i henne og hold deg langt unna. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Eller bare drit i henne og hold deg langt unna. Hørtes ut som en veldig god plan, faktisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Ølsmakingskvelden i går var hysterisk vellykket. Blant de bedre kveldene så langt i år. :') Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Præhæhæ, i dag har jeg skrevet om Scooter. Kan umulig bli populært blant leserne. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Ja, jeg spørs meg selv hvorfor du ikke henger her så mye lenger hele tiden. Har du et svar? Henger her lite for tiden siden kaféen har endret seg... Får ikke satt ordentlig ord på det, summa sumarum har den bare blitt elendig. Endret 21. november 2012 av Natrich Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har blitt en sånn infernalsk drittkjerring som bare flyter rundt på skyer og smiler manisk mens jeg ustoppelig forteller alle hvor bra livet mitt er. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Er det ikke greiere det enn å heller få alle til og bekymre seg? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Det her er jo tretten ganger mer bekymringsverdig. Jeg kommer til å smile av meg ansiktet mitt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Tnå, tviler på at noen av de du går og smiler til tenker så langt. Synes du er litt problemorientert til tider Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Henger her lite for tiden siden kaféen har endret seg... Får ikke satt ordentlig ord på det, summa sumarum har den bare blitt elendig. Tsk, tsk. Da får vi bare endre det tilbake. Forøvrig er jeg litt surrete i dag. Pakka sammen, skrudde av maskina og var klar til å gå nå, da en av de andre jeg jobber med lurte på om jeg gikk tidlig i dag. Oppdaget så at klokken var ti på tre, ikke ti på fire, som jeg trodde. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Antiklimaks, Sjur. Bit tennene sammen og hold ut i femti minutter til. Endret 21. november 2012 av Sidious Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Tsk, tsk. Da får vi bare endre det tilbake. Forøvrig er jeg litt surrete i dag. Pakka sammen, skrudde av maskina og var klar til å gå nå, da en av de andre jeg jobber med lurte på om jeg gikk tidlig i dag. Oppdaget så at klokken var ti på tre, ikke ti på fire, som jeg trodde. Iverksett! Aouch - den er litt sur Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Snurre holdt du ut? Å jobbe i barnehage er kjedelig! Det var bare å holde seg våken og telle timer Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Å jobbe i barnehage er kjedelig! Det var bare å holde seg våken og telle timer Om det er oppfatningen din skjønner jeg ikke helt hvordan du har havnet der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Hvis man leser Tarjei Vesaas sin Fuglane, og elsker den, vil da Isslottet være en naturlig bok å lese etterpå? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Jada. Ta Kimen når du først er i gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 Det her er jo tretten ganger mer bekymringsverdig. Jeg kommer til å smile av meg ansiktet mitt. Tenk så søte smilerynker du får Å jobbe i barnehage er kjedelig! Det var bare å holde seg våken og telle timer Da jeg var i barnehage var det fullt kjør hele dagen! Hva i huleste har du holdt på med? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. november 2012 Rapporter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hvis man leser Tarjei Vesaas sin Fuglane, og elsker den, vil da Isslottet være en naturlig bok å lese etterpå? Leste den for en måned siden, Isslottet anbefales ikke. Les Sult om du skal være snobb, den er hvertfall bra. Endret 21. november 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg