Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor dere vil ha det så mørkt og gjørmete og hustrig. Snøøøøø!

Jeg liker at det er mørkt. Det er mye koseligere enn alt det lyset vi har om sommeren. Mye mer behagelig for øynene.

Og uansett er det bedre med gjørme enn halvfrossen gjørme ispedd sne.

Jeg liker også at det regner og blåser. Hadde jeg ikke blitt enda mindre sosial og hatt dårligere nett, hadde jeg gjerne flytta ut til kysten, bodd på en øy ute i skjærgården med et lager av hermetikk for å livnære meg på.

Lenke til kommentar

Mens jeg mister helt lysten til å være ute. Uansett hvor gode klær man har på seg, blir man alltid kald og / eller våt et sted. Det irriterer meg.

Det er bare så mange ting man kan ta bilder av også, før man oppdager at det blir mye det samme som man har tatt bilder av før. Ikke kan jeg kjøre scooter, det er et ork å gå noen steder fordi man enten må vasse gjennom mye sne, råtten sne eller skli rundt på isen. Bare faenskap.

Og crazylazyboy, det er skrivefeil i signaturen din. "An Unknown". Sorry, men jeg klarer ikke la være å rette på sånt.

Lenke til kommentar

Fikk det samme inntrykket. Skal lese mer på det når jeg kommer hjem.

Indeed, det gjør man og godt er det. :)

HEhe ja synes det bare er morsomt å lære noe nytt. Spørs om jeg får nytte av det da eller kommer til å bruke de -over avanserte- ordene ^^

Sånn forresten vet dere hvor mange blomster bier må besøke for å kunne produsere 1kg honning?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...