Sexylubb1 Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Det forutsetter at vi har fri vilje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Skjønner ikke hvorfor dere vil ha det så mørkt og gjørmete og hustrig. Snøøøøø! Jeg liker at det er mørkt. Det er mye koseligere enn alt det lyset vi har om sommeren. Mye mer behagelig for øynene. Og uansett er det bedre med gjørme enn halvfrossen gjørme ispedd sne. Jeg liker også at det regner og blåser. Hadde jeg ikke blitt enda mindre sosial og hatt dårligere nett, hadde jeg gjerne flytta ut til kysten, bodd på en øy ute i skjærgården med et lager av hermetikk for å livnære meg på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Jaja, mente ikke att det skulle bli lyst som på sommeren, men den hvite sneen er en fin kontrast til den mørke årstiden vi er inne i nå. Det er det. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Enig, vinteren er koselig, ser alltid for meg en handlegate med litt lys i butikkvinduer mens snøen daler ned, det gir meg ordentlig vinterstemning Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Mens jeg mister helt lysten til å være ute. Uansett hvor gode klær man har på seg, blir man alltid kald og / eller våt et sted. Det irriterer meg. Det er bare så mange ting man kan ta bilder av også, før man oppdager at det blir mye det samme som man har tatt bilder av før. Ikke kan jeg kjøre scooter, det er et ork å gå noen steder fordi man enten må vasse gjennom mye sne, råtten sne eller skli rundt på isen. Bare faenskap. Og crazylazyboy, det er skrivefeil i signaturen din. "An Unknown". Sorry, men jeg klarer ikke la være å rette på sånt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 crazylazyboy: bytt avatar, er ikke lov å bruke gif-animasjoner som avatar her inne så Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Dritfete energidrikker jooooo!!1 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 crazylazyboy: bytt avatar, er ikke lov å bruke gif-animasjoner som avatar her inne så Hmmm... Jeg ser ingen gif-avatar. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Hmmm... Jeg ser ingen gif-avatar. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Eneste grunnen til at jeg vil ha snø en liten periode er slik at jeg kan stå på snowboard/twintip og stemningen den skaper for eks i juletider, eller i ett introvert øyeblikk med musikk på ørene. Sett bort ifra det er den bare kald og jævlig! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Ja, liker ikke snø på veien, siden blir bare glatt og tungvindt... men synes det er litt koselig med snø i hagen og i bakken... og det blir veldig mye lysere. (: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Hmmm... Jeg ser ingen gif-avatar. var en gif isted der som visste en haug med forskjellige energidrinkbokser etter hverandre, ser ut som han har byttet nå Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Har veldig lyst på snø. Gå lange turer på ski, stå ned fjellsiden på snowboard med disturbed på ørene, overnatte i snøhule, kjøre snøscooter! Is derimot.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) stå ned fjellsiden på snowboard med disturbed på ørene Du fikk sagt det. Endret 19. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 var en gif isted der som visste en haug med forskjellige energidrinkbokser etter hverandre, ser ut som han har byttet nå Jeg vet. Den var grusom. Det var jeg som fjernet den. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Skal vi arrangere en forumovernatting i snøhule? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Du fikk sagt det. Får litt mer guts da, enklere å stoppe opp uten musikk! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Det med avataren var egentlig bare et eksperiment for å se om det funka, burde ikke gjort det når det ikke er lov Og jeg er over gjennomsnittet interresert i ENergy drinks siden jeg samler Jeg vet. Den var grusom. Det var jeg som fjernet den. Skjønte det var noe muffins Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Skal du rette på feilen i signaturen også da eller? 4 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Fikk det samme inntrykket. Skal lese mer på det når jeg kommer hjem. Indeed, det gjør man og godt er det. HEhe ja synes det bare er morsomt å lære noe nytt. Spørs om jeg får nytte av det da eller kommer til å bruke de -over avanserte- ordene ^^ Sånn forresten vet dere hvor mange blomster bier må besøke for å kunne produsere 1kg honning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg