Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg med alle fedoraene mine og som synes sidecut, undercut og slikt er noe av de styggeste frisyrene i verden er altså hipster. Ja ja, lærer noe nytt hver dag. Og jeg trodde jeg bare var en douche.

Å så naiv du er. Det er ikke lenger hipster å ha sidecut. Sidecut er blitt mainstream så derfor er det nå hipster å hate på det. Fedora-hatter er unike i og med at det er få som bruker dem. Med andre ord: Fedora-hatter er hipster.

Lenke til kommentar

Du mener altså at du har hatt trua på den før?

Fra tid til annen hører jeg skikkelig hyggelige ting andre har gjort for hverandre, og da øker troen min veldig. I går fortalte en bekjent at han hadde fått bo gratis hos nesten like fattig kompis i et halvt års tid, noe han mente han aldri kunne betale kompisen tilbake for. Så da han fikk seg jobb og penger, spanderte han en langhelg i utlandet på kompisen sin. Det er bare et av eksemplene som gjør meg mer positivt. Sånt dukker opp fra tid til annen, og det påvirker menneskesynet mitt veldig. At det finnes endel kakehjerner der ute, annullerer ikke faktumet om at det finnes en bunt med bra folk også.

Lenke til kommentar

Jo jo, du har vel for så vidt rett i det, men jeg er rimelig sikker på at verden går undas en av disse dagene. Den har jo alt gått av hengslene, når man ser hva snuten i USA holder på med. Arresterer skolebarn på 9-10 år for å skrive "okay" på pulten eller for å ha matkrig i kantina?

 

For ikke å snakke om alle disse klin gærne fotballsupporterne. Ser det mye her i trønderland når det kommer til folk fra Molde, og sannsynligvis vice versa.

Lenke til kommentar

Jo jo, du har vel for så vidt rett i det, men jeg er rimelig sikker på at verden går undas en av disse dagene. Den har jo alt gått av hengslene, når man ser hva snuten i USA holder på med. Arresterer skolebarn på 9-10 år for å skrive "okay" på pulten eller for å ha matkrig i kantina?

 

For ikke å snakke om alle disse klin gærne fotballsupporterne. Ser det mye her i trønderland når det kommer til folk fra Molde, og sannsynligvis vice versa.

Sant nok, men purken i Statene har alltid drevet med bullshit. Ingen lurer så mange til å begå kriminalitet som borti der. Men sånn er det nå ikke her til lands, og selv om slikt er idioti, må du ikke glemme alle de gode politifolkene rundt om i verden, som utdanner seg til et yrke kun for å hjelpe folk. Det må være så utrolig skuffende, etter å ha tatt en slik beslutning, å bli satt til laserkontroll langs e18.

 

Om du synes fotballsupporterne var ille, lurer jeg på hva du ville si om karene som dro til Colosseum for å se på gladiatorene. Vil tro de gutta der var verre.

 

Men jeg vet godt hva du mener, folk gjør utrolig mye drit. Men, folk har alltid gjort det. Eneste forskjell nå er at vi får se alle disse tullingene på nett.

Lenke til kommentar

Jo jo, du har vel for så vidt rett i det, men jeg er rimelig sikker på at verden går undas en av disse dagene. Den har jo alt gått av hengslene, når man ser hva snuten i USA holder på med. Arresterer skolebarn på 9-10 år for å skrive "okay" på pulten eller for å ha matkrig i kantina?

 

For ikke å snakke om alle disse klin gærne fotballsupporterne. Ser det mye her i trønderland når det kommer til folk fra Molde, og sannsynligvis vice versa.

Gud er død

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...