settings Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Dvs at Cob Nobbler ikke er hipster? smurfen er ikke en standar hippster, han er smurfen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Smurfen prøver vel veldig hardt å være en slags antihippster. Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 det er derfor han er hippster altså. det er jo mainstream å være hipster, ergo er du ikke hippster er du hippster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Hva er jeg da? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Noen burde spørre Descartes og Hume om deres mening i denne hipsterdebatten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Hva er jeg da? Tror jeg har sett deg med hatt på et bilde. Så du prøver vel å være hipster, og dermed blir du automatisk ikke en hipster. Eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Tror jeg har sett deg med hatt på et bilde. Så du prøver vel å være hipster, og dermed blir du automatisk ikke en hipster. Eller? Fett. Da sier vi at jeg prøvde å være hipster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Så jeg med alle fedoraene mine og som synes sidecut, undercut og slikt er noe av de styggeste frisyrene i verden er altså hipster. Ja ja, lærer noe nytt hver dag. Og jeg trodde jeg bare var en douche. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Det er jævlig kjedelig å bare bli kategorisert som enten hipster eller ikke. Mye kulere om vi hadde fått noe mer kreativt. Ikke sant, smurf? Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Så jeg med alle fedoraene mine og som synes sidecut, undercut og slikt er noe av de styggeste frisyrene i verden er altså hipster. Ja ja, lærer noe nytt hver dag. Og jeg trodde jeg bare var en douche. Å så naiv du er. Det er ikke lenger hipster å ha sidecut. Sidecut er blitt mainstream så derfor er det nå hipster å hate på det. Fedora-hatter er unike i og med at det er få som bruker dem. Med andre ord: Fedora-hatter er hipster. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Hipstere er så meta at man aldri kan se dem annet enn i retrospektiv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har hørt no særlig på Hail to England-skiva til Manowar de siste åra. Det er utvilsomt en av mine topp 10 favorittalbum. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Typisk fedorabruker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Typisk fedorabruker Ingen tro på menneskeheten lenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Du mener altså at du har hatt trua på den før? Jeg finner det forøvrig fortsatt morsomt å bli kalt hipster. Det kiler liksom. Det er så langt fra sannheten man kan komme, at jeg kan ikke engang bli støtt av det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Du mener altså at du har hatt trua på den før? Fra tid til annen hører jeg skikkelig hyggelige ting andre har gjort for hverandre, og da øker troen min veldig. I går fortalte en bekjent at han hadde fått bo gratis hos nesten like fattig kompis i et halvt års tid, noe han mente han aldri kunne betale kompisen tilbake for. Så da han fikk seg jobb og penger, spanderte han en langhelg i utlandet på kompisen sin. Det er bare et av eksemplene som gjør meg mer positivt. Sånt dukker opp fra tid til annen, og det påvirker menneskesynet mitt veldig. At det finnes endel kakehjerner der ute, annullerer ikke faktumet om at det finnes en bunt med bra folk også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Jo jo, du har vel for så vidt rett i det, men jeg er rimelig sikker på at verden går undas en av disse dagene. Den har jo alt gått av hengslene, når man ser hva snuten i USA holder på med. Arresterer skolebarn på 9-10 år for å skrive "okay" på pulten eller for å ha matkrig i kantina? For ikke å snakke om alle disse klin gærne fotballsupporterne. Ser det mye her i trønderland når det kommer til folk fra Molde, og sannsynligvis vice versa. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Jo jo, du har vel for så vidt rett i det, men jeg er rimelig sikker på at verden går undas en av disse dagene. Den har jo alt gått av hengslene, når man ser hva snuten i USA holder på med. Arresterer skolebarn på 9-10 år for å skrive "okay" på pulten eller for å ha matkrig i kantina? For ikke å snakke om alle disse klin gærne fotballsupporterne. Ser det mye her i trønderland når det kommer til folk fra Molde, og sannsynligvis vice versa. Sant nok, men purken i Statene har alltid drevet med bullshit. Ingen lurer så mange til å begå kriminalitet som borti der. Men sånn er det nå ikke her til lands, og selv om slikt er idioti, må du ikke glemme alle de gode politifolkene rundt om i verden, som utdanner seg til et yrke kun for å hjelpe folk. Det må være så utrolig skuffende, etter å ha tatt en slik beslutning, å bli satt til laserkontroll langs e18. Om du synes fotballsupporterne var ille, lurer jeg på hva du ville si om karene som dro til Colosseum for å se på gladiatorene. Vil tro de gutta der var verre. Men jeg vet godt hva du mener, folk gjør utrolig mye drit. Men, folk har alltid gjort det. Eneste forskjell nå er at vi får se alle disse tullingene på nett. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Hva F&¤?(& har skjedd med CS-forumet, er jo bare to tråder der, som spriker godt med dato, og jeg finner noen få andre når jeg søker som ikke kommer på forumet. Tenkte jeg skulle spille litt og se hva/hvor folk var, men den delen var jo mongo. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Jo jo, du har vel for så vidt rett i det, men jeg er rimelig sikker på at verden går undas en av disse dagene. Den har jo alt gått av hengslene, når man ser hva snuten i USA holder på med. Arresterer skolebarn på 9-10 år for å skrive "okay" på pulten eller for å ha matkrig i kantina? For ikke å snakke om alle disse klin gærne fotballsupporterne. Ser det mye her i trønderland når det kommer til folk fra Molde, og sannsynligvis vice versa. Gud er død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg