Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om jeg skal lage drops i natt. Er så godtesjuk at jeg dauer, men er så blakk at en kjerkerotte er som Røkke. Har sånn sett til å koke drops på liggende.

Tror dere det går an å bruke pulveret fra Ricola Instant Tea i dropsmassen og få Ricola-pastiller forresten?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Vi pleier å spise raclette, eller kalkun, fondue, laks ..... bytter middag hvert år nesten.

 

Sjokolade foundue er en standard vi har til dessert hver jul :)

 

Åh, jeg savner raclette og fondue.

Har ikke hatt det på år og dag. Vi fikk det hos noen venner vi besøkte i Frankrike for 11 år siden, og da vi kom hjem, kjøpte vi utstyr til begge, og spiste det rundt et halvt år, og siden har vi ikke hatt det.

 

Ingenting som en diger gryte med ostefondue, rødvin, brød på spyd og det hele. Alt som mangler er orgier og pisking av fete romere. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg lurer på om jeg skal lage drops i natt. Er så godtesjuk at jeg dauer, men er så blakk at en kjerkerotte er som Røkke. Har sånn sett til å koke drops på liggende.

Tror dere det går an å bruke pulveret fra Ricola Instant Tea i dropsmassen og få Ricola-pastiller forresten?

Skal du stjele resten av teen min som jeg skulle leve på i to uker? :O

Jeg har forresten masse sjokolade her <3

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

 

 

Så det betyr at hvis person A kommer med et utsagn, men gjør sånn at det utsagnet MÅ være sant og derfor blir det andre usant? Ser nå at han kanskje ikke snakket til meg, men han debatterte mot. Eller misforsto jeg hva ordet betyr?

 

 

 

Hmm interessant, det betyr -slik jeg forstår det- at egoisme er det med at man tenker på seg selv og egen vinning, så lenge man ikke

skader andre -altså som narssisster da?. Psykologisk egoisme derimot betyr at det ligger i menneskets kultur/mentalitet å strebe etter maksimal lykke? Da betyr det jo at han fyren bare støttet opp under mine påstander. Hehe hvis han ikke hadde skrevet så avansert så hadde kanskje vi andre ha forstått det.

 

 

 

Tusen takk (nettet klikka igår, og er generelt for lat til å søke begrepene opp) :) Vel man lærer noe hver dag?

 

Fikk det samme inntrykket. Skal lese mer på det når jeg kommer hjem.

 

Indeed, det gjør man og godt er det. :)

Lenke til kommentar

Hmmm... skal man dra til Australia tro?

 

Sykt at jeg ikke klarer å finne ting jeg absolutt vil annet enn at jeg vil reise :p

 

Nå skal det sies at det var det samme da jeg reise i sommer og endte opp med å reise øst og ikke vest i europa, og det var egentlig ikke så farlig hvor man var så lenge det var fete folk der. Bra barer var heller ikke dumt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Har du et problem kanskje?

 

Er det noen som har fortalt deg at ting her i livet skal gi mening?

 

Hipster.

Ja, jeg har et problem. Med små barn. De irriterer meg.

Og hipster? Fy for skam, bare spør hansegutt eller de andre hipster-"ekspertene", jeg er så langt fra hipser som man kan komme.

 

Hæ?

Tsk, tsk. Du har ikke lest nok Asterix & Obelix.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har et problem. Med små barn. De irriterer meg.

Og hipster? Fy for skam, bare spør hansegutt eller de andre hipster-"ekspertene", jeg er så langt fra hipser som man kan komme.

 

 

Tsk, tsk. Du har ikke lest nok Asterix & Obelix.

 

Du definerer seg selv ut i fra penisstørrelse?

 

Lol.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg også bli en abstrakt hipster?

 

Du trenger et par ting. Først og fremst. Kebab, Urge, masse farger og rød skrivepult.

 

Du skal ikke like blåskjell, men du skal kunne spise reker som en gud.

 

 

Hipstere nekter alltid for at de er hipstere, ergo er du en hipster.

 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...