Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Evt. bare sitt her og fortsett å være redd for den pene, single jenta som er der ute et sted. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) God fredagskveld. Noen som har peil på hvor jeg kan finne en sang som kom videre på forrige Norske Talenter? Mor sa den handla om elgjakt der bestefar pleier å jakte, så tenkte jeg skulle sende den til han Var visst noe rapping på bredt trøndersk. Datasmurf, Trøndere er da vel ikke så vanskelig å komme i kontakt med. Og jentene er da ikke så vrange de heller =P Endret 14. mars 2008 av thrice Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Åh fy faen Fikk en 6'er på forrige fysikkprøve (om jeg har sett riktig). Åh boy, blir kanskje en 6'er til sommeren da Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gralla, Chokke. *grøss* Er det ordet tilbake igjen nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 thrice, og om jeg ikke er så glad i trøndere (selv om 97% av venna mine er trøndere)? Jeg har bodd her i mitt 20. år nå, jeg liker ikke Trøndelag, dialekta (som jeg er dømt til å snakke selv for jeg får fik hver gang jeg prøver å la være), den evige vinteren, den kalde og våte sommeren og alle rånerne og all hjemmebrenten. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg som aldri har likt rap, helt til nå Må si jeg likte samisk rap Endret 14. mars 2008 av Raknes Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hahaha, men jeg er jo egentlig trønder :/ Snakker østlending til vanlig thought. Resten av av lista er jeg forsåvidt enig i. Hva sysler du med i Steinkjer? Der jeg kommer fra :O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gralla, Chokke. *grøss* Er det ordet tilbake igjen nå? Det ordet har aldri forlatt meg, er ett av de få ordene jeg har etter min mor. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gralla har jeg brukt i årevis, herlig ord. thrice, studerer multimedieteknologi på førsteåret ved HiNT. Veldig slack, jeg kjeder meg veldig, skal lage student-TV etter påske. Håper det blir givende og gir meg noe å gjøre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Smurfen. Om ikke du stort sett har hatt nok å gjøre, men bare ikke giddet? Mener nå virkelig åhuske at du har skulket en god del. oO Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 ordspill Sånn man skal tilbringe fredagskvelden! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Så lenge det er frivillig oppmøte, ingen fører fravær, læreren ikke er god pedagogisk og alt står i .PDF-er på Fronter, så ser jeg ikke helt vitsen med å gå 20 minutter for å møte folk og spise dyr mat i kantina Men vi har hatt generelt lite å gjøre. Eller, stress nå og da med obligatoriske oppgaver i PHP, men resten har gått ganske greit. *veive ivrig til mushi* Hei Endret 14. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nei, tenkte å begynne nå som det er påske. Vel, snart er påske i alle fall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Får ta det når jeg drar hjem på søndag og begynner å jobbe på mandag. Alltid kos å kunne si at man har brukt noen ekstra timer på å jobbe når man har drevet dank edit: OMFG! Jeg får sjansen til å intervjue Keep of Kalessin og Motorpsycho etter påske! Endret 14. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hylo! Hvordan går det?Det går bare bra! Enn der, da? Står til ved Eik? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Lucky lucky. Jeg er alene og tør ikke gå ut for å røyke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg