Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God fredagskveld. Noen som har peil på hvor jeg kan finne en sang som kom videre på forrige Norske Talenter? Mor sa den handla om elgjakt der bestefar pleier å jakte, så tenkte jeg skulle sende den til han :p

Var visst noe rapping på bredt trøndersk.

Datasmurf,

Trøndere er da vel ikke så vanskelig å komme i kontakt med. Og jentene er da ikke så vrange de heller =P

Endret av thrice
Lenke til kommentar

thrice, og om jeg ikke er så glad i trøndere (selv om 97% av venna mine er trøndere)? :p

Jeg har bodd her i mitt 20. år nå, jeg liker ikke Trøndelag, dialekta (som jeg er dømt til å snakke selv for jeg får fik hver gang jeg prøver å la være), den evige vinteren, den kalde og våte sommeren og alle rånerne og all hjemmebrenten.

Lenke til kommentar

Så lenge det er frivillig oppmøte, ingen fører fravær, læreren ikke er god pedagogisk og alt står i .PDF-er på Fronter, så ser jeg ikke helt vitsen med å gå 20 minutter for å møte folk og spise dyr mat i kantina :p

Men vi har hatt generelt lite å gjøre.

Eller, stress nå og da med obligatoriske oppgaver i PHP, men resten har gått ganske greit.

*veive ivrig til mushi*

Hei :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Får ta det når jeg drar hjem på søndag og begynner å jobbe på mandag.

Alltid kos å kunne si at man har brukt noen ekstra timer på å jobbe når man har drevet dank :p

edit: OMFG! Jeg får sjansen til å intervjue Keep of Kalessin og Motorpsycho etter påske! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...