Kverulantus Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Lars, nå skal det sies at jeg ikke har vært innom her på snart(?) et år. Litt overrasket kan jeg vel få være? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Mattelæreren min "kjeftet" akkurat på ei klassen som leste "Fifty shades" og sa hu heller skulle lese "L'histoire d'O". Plutselig fikk jeg ny respekt for læreren. Endelig en opplyst sjel her! Endret 16. november 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Han kunne i det minste anbefalt en bok som hadde en lesbar tittel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Nå var du søt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Så da er det tydeligvis bakterier i springvannet i Oslo. En av serveringsdamene kom bort til søss mens vi satt og spiste frokost, tok vannglasset hennes og sa at hun ikke måtte drikke vann, for da ble hun syk. Hun hadde alt drukket et glass og ble plutselig redd for å få reinnjræv, som de sier oppi der. Jeg bare ler og koser meg med drikkeyoghurten min. Ellers er dette nok en sjanse for dere osloensere til å møte meg på gata og si hva dere virkelig mener om meg, ansikt til ansikt. Jeg blir å henge på første og beste Outland / Tanum / platesjappe som ikke er PK frem til ca ett. Dersom du kommer til Bergen, da skal jeg gi deg en saftig vurdering. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Virkelig usikker på HVOR jeg skal studere til neste år.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Han kunne i det minste anbefalt en bok som hadde en lesbar tittel. Du får lese den på norsk da. "Historien om O" heter den på norsk Edit: og jeg er sikker på du hadde funnet ut det om du prøvde Endret 16. november 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Når du må avbryte pensumlesing for å flytte isbøtten før du får frostskade mellom beina. Den følelsen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Virkelig usikker på HVOR jeg skal studere til neste år.. Trondheim her. o/ Flytter vekk fra Oslo! Drrrrrrittby. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Dersom du kommer til Bergen, da skal jeg gi deg en saftig vurdering. Vel, jeg har planlagt en Bergenstur i noen år nå. Skulle egentlig i høst, men enten passa det ikke for meg, ellers så passa det ikke for kompisen min som jeg sku overnatte hos. Regner med det blir en tur på vårparten. Trondheim her. o/ Flytter vekk fra Oslo! Drrrrrrittby. Flink Vetle. <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Du får lese den på norsk da. "Historien om O" heter den på norsk Edit: og jeg er sikker på du hadde funnet ut det om du prøvde Jeg hadde allerede funnet boken, handlingen og slikt før jeg posta innlegget. Det var mer et "æsj, fransk"-innlegg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Vel, jeg har planlagt en Bergenstur i noen år nå. Skulle egentlig i høst, men enten passa det ikke for meg, ellers så passa det ikke for kompisen min som jeg sku overnatte hos. Regner med det blir en tur på vårparten. Flink Vetle. <3 Gleder meg, skal vurdere deg ned i knes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Hvordan klarte Tørnquist seg? Rå og spesiell kar. Har drukket Amarula fra navlen hans en fuktig Aprilkveld i det herrans år 2012 på Olsen Cafe. Ellers: Hvor lenge erru i byen? Jeg må møte legenden Datasmurf. Gidder ikke i morra da. Da er det fotball. Kanskje søndag. Får se. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Han dro hjem idag, klokken 13:00. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Ang. drikkeyoghurten, aner ikke. Jeg har drukket denne siden jeg var liten, så om det er skadelige bakterier, kan det sikkert forklare noe. Nåja, de som har "bra bakterieflora" har bakterier utvunnet fra avføring, generelt sett fra en sunn mann på 30. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Og dette baserer du på hva? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Så en tv-serie med noen kokker og noen forskere som gikk igjennom div. mat for å finne ut hva ting i maten faktisk er. Bla. e-stoffer (som ofte er naturlige stoffer, og ikke bare kunstige faktisk!) og hva som gjør at billige sorte oliven er sorte, og ikke lilla som de dyre er osv. Ganske kul serie for å være dokumentarserie, de starter alltid med å ringe kundeservice og spørre om alt de lurer på og får masse rare svar eller bare ikke noe svar i det heletatt Endret 16. november 2012 av multisync Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Du trenger ikke akkurat en nobelprisvinner for å finne ut hva et EU-godkjent stoff er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg