cowboy bob Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Det er en plass i Bergen, som heter Exodus. Der spiller de kul musikk og jeg pleier å få komme inn fordi de sjekker ikke legg (tenker ikke på sånn på foten lol), ikke hver gang ihvertfall. Det er mange eldre, jenter der og en gang så grindet jeg bak en som danset men så viste det seg at hun ikke likte det og så ble jeg kastet ut og kjeftet på av en vakt og jeg bare fylla har skylla Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Digg å endelig passere 230 whp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Det er en plass i Bergen, som heter Exodus. Der spiller de kul musikk og jeg pleier å få komme inn fordi de sjekker ikke legg (tenker ikke på sånn på foten lol), ikke hver gang ihvertfall. Det er mange eldre, jenter der og en gang så grindet jeg bak en som danset men så viste det seg at hun ikke likte det og så ble jeg kastet ut og kjeftet på av en vakt og jeg bare fylla har skylla Exodus? Kul musikk? Prøver du å være ironisk? Jeg vet det kan være litt vanskelig å formidle ironi over nettet.Takk for at du sa fra om de slappe forholdene når det gjelder sjekking av ID. Skal sende inn tips så kanskje vi blir kvitt møkka. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 cowboy bob er det kuleste trollet jeg noen gang har støtt på Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 cowboy bob er det kuleste trollet jeg noen gang har støtt på Fordi "He!! He!! Hu!! Hu!! Hey! Hey!". Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) de spiller gangnam style der Endret 15. november 2012 av cowboy bob 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Gangnam style = Shiet 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Det aller verste med Exodus er uansett klientellet. Finnes ikke en eneste oppegående person der. Har testa plassen et par ganger og aldri igjen. Nei, takke meg til steder der man faktisk kan få service, høre skikkelig musikk, ikke trenger å gå i kø eller måtte gå ut for å ha plass til å ta på jakka Endret 15. november 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Hva bruker du får å tracke nordlyset? Fattern sverger til denne her: Magnetisk KP-index eller K-index http://fox.phys.uit.no/AFFECTS/ Jeg bruker ihvertfall Auroral Oval Forecast og "Aurora light" (eller hva den het) på telefonen for å skjekke styrken på nordlysaktiviteten der jeg er 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Det aller verste med Exodus er uansett klientellet. Finnes ikke en eneste oppegående person der. Har testa plassen et par ganger og aldri igjen. Nei, takke meg til steder der man faktisk kan få service, høre skikkelig musikk, ikke trenger å gå i kø eller måtte gå ut for å ha plass til å ta på jakka Har du hørt om Downstairs? Der er det ganske bra, og billig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Prøv deg heller på BarBarista. God service, hyggelig personale, intimt lokale (gleder meg til de åpner kjelleren også), fantastisk musikk på vinyl og noen utrolig koselige eiere. Prisnivået er helt greit. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Der var jeg faktisk for ikke så lenge siden, det er en ganske trivelig plass. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Føler meg bra når jeg står opp klokka ni... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Jeg gir i grunn beng i hva folk sier. Nytt på nytt er hysterisk, og det var svært gøy å være publikum. Og maten på TGIs er også rimelig god. I alle fall når man dynker den med Jack Daniels-sausen (som forøvrig er det eneste JD duger til). For de av dere som vil stalke meg eller håne meg, er jeg i sjette etasje på Edderkoppen. Lykke til. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Hvor lenge varte det? Jeg er nysgjerrig på hvor lenge en sånn forestilling varer før den er kuttet ned. Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Du er ikke mann før du blør når du pusser tenna. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Klarer noen å tolke dette for meg: "Blir det ikke litt malplassert å bruke det deskriptive egoismebegrepet til psykologisk egoisme i en etisk debatt?" ? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Du får mye mer ut av det av å slå det opp selv. Å skulle få noen til å tolke alt du ikke forstår for deg, blir omtrent som å få noen til å gjøre leksene dine. Så kan du heller spørre om det er noe du ikke forstår da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Tror det er derfor han spør... 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. november 2012 Rapporter Del Skrevet 15. november 2012 Du får mye mer ut av det av å slå det opp selv. Å skulle få noen til å tolke alt du ikke forstår for deg, blir omtrent som å få noen til å gjøre leksene dine. Så kan du heller spørre om det er noe du ikke forstår da. Haha var en som skrev det i en diskusjon, aner ikke hva han mener med det (og han vil ikke svare) så lurer på om det er noen andre som vet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg