Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er en plass i Bergen, som heter Exodus. Der spiller de kul musikk og jeg pleier å få komme inn fordi de sjekker ikke legg (tenker ikke på sånn på foten lol), ikke hver gang ihvertfall. Det er mange eldre, jenter der og en gang så grindet jeg bak en som danset men så viste det seg at hun ikke likte det og så ble jeg kastet ut og kjeftet på av en vakt og jeg bare fylla har skylla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en plass i Bergen, som heter Exodus. Der spiller de kul musikk og jeg pleier å få komme inn fordi de sjekker ikke legg (tenker ikke på sånn på foten lol), ikke hver gang ihvertfall. Det er mange eldre, jenter der og en gang så grindet jeg bak en som danset men så viste det seg at hun ikke likte det og så ble jeg kastet ut og kjeftet på av en vakt og jeg bare fylla har skylla

Exodus? Kul musikk? Prøver du å være ironisk? Jeg vet det kan være litt vanskelig å formidle ironi over nettet.

Takk for at du sa fra om de slappe forholdene når det gjelder sjekking av ID. Skal sende inn tips så kanskje vi blir kvitt møkka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det aller verste med Exodus er uansett klientellet. Finnes ikke en eneste oppegående person der. Har testa plassen et par ganger og aldri igjen. Nei, takke meg til steder der man faktisk kan få service, høre skikkelig musikk, ikke trenger å gå i kø eller måtte gå ut for å ha plass til å ta på jakka

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det aller verste med Exodus er uansett klientellet. Finnes ikke en eneste oppegående person der. Har testa plassen et par ganger og aldri igjen. Nei, takke meg til steder der man faktisk kan få service, høre skikkelig musikk, ikke trenger å gå i kø eller måtte gå ut for å ha plass til å ta på jakka

Har du hørt om Downstairs? Der er det ganske bra, og billig.

Lenke til kommentar

Jeg gir i grunn beng i hva folk sier. Nytt på nytt er hysterisk, og det var svært gøy å være publikum. Og maten på TGIs er også rimelig god. I alle fall når man dynker den med Jack Daniels-sausen (som forøvrig er det eneste JD duger til). :D

 

For de av dere som vil stalke meg eller håne meg, er jeg i sjette etasje på Edderkoppen. Lykke til.

Lenke til kommentar

Du får mye mer ut av det av å slå det opp selv. Å skulle få noen til å tolke alt du ikke forstår for deg, blir omtrent som å få noen til å gjøre leksene dine. Så kan du heller spørre om det er noe du ikke forstår da. :)

 

Haha var en som skrev det i en diskusjon, aner ikke hva han mener med det (og han vil ikke svare) så lurer på om det er noen andre som vet det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...