Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anta at han mener det fordi stygge folk ikke har mange venner, har høye krav eller lignende.

 

Indeed.

 

Om man føler at man er stygg, så tør man som regel ikke sette høye krav til seg selv. Og det er sikkert lett å tro at man ikke fortjener det, siden man stadig vekk opplever nederlag. At man alltid er andre valget osv.

 

Mange opplever det kanskje slik at det er vanskeligere å få god kommunikasjon med de som er pen pga at de er høy på pæra ol. Er vel mer at de er forsiktig, spesielt når det kommer til jenter, at når noen er misunnelig eller sjalu så drar de deg ned, istedenfor opp.

 

Det er veldig ofte slik at de som er pene er sjalu på de som er mindre pen og motsatt.

 

Veldig mye faktorer som spiller inn på dette temaet, kunne skrevet flere sider om det. Men den samme tankegangen går som regel igjen uansett om man er pen eller ikke, deler av den ihvertfall. At man er forsiktig pga tidligere erfaringer, bygger opp murer osv. Er jo en grunn til at de sier at like barn leker best.

 

 

 

Synes det er morsomt å se når de som har vært helt på bunnen, kommer seg helt på topp. Spesielt om det er pga din hjelp.

Lenke til kommentar

Synes det er lettere å være venner med folk som ikke har så mange venner.

De tar ofte bedre vare på de vennene de har.

De vennene jeg har som er populære er ofte mer frekke og direkte.

 

Jeg liker å omgås begge deler, men for min del utgjør dette forskjellen på en nær venn og en god venn.

 

Det finnes unntak da.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Foretrekker heller at noen er direkte, enn få masse hint jeg skal tolke. Har ikke noe imot venner som er frekke heller, men innenfor rimelighetens grenser. Moro å kunne tulle litt med hverandre, uten at man skal ta seg nær av det med engang.

 

Klarer like fint å være venn med noen som ikke har så mye venner, som noen som er populær.

Det som avgjør om personen er en god eller nær venn for meg er kommunikasjonen. Trenger ikke å møtes så ofte, for sålenge vi klarer å opprettholde kontakten så ser jeg ikke noe problem. Kan være en like nær venn fordi om man ikke alltid har tid til hverandre.

 

 

Det var et kompliment.

 

Åja. Sorry!

Lenke til kommentar

Det er noe skuffende å se på nordlysvarselet at det skulle bli veldig kraftig nordlys, ha kameraet klart og se opp på en himmel dekket av skyer. Ikke relatert til noe her nå, men jeg måtte bare nevne det. Hver eneste gang det har skjedd i det siste har det vært dårlig vær. Sist gang jeg så antydning til nordlys er et par år siden. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...