Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel en Anti-Sosial sliter av mindreverdighetskomplekser, altså han/hun føler at han/hun er mindreverdig og må da gjøre noe med dette skjøre selvbilde. Og de klarer ikke å sette seg inn i andres følelser eller forstår ikke hvorfor enkelte ting er galt å gjøre.

Aspergers, eller non-verbale lærevansker. Fint eksempel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg har overdrevent høy selvtillit.

De typiske kjennetegn er at personen har større tanker om egne evner og prestasjoner enn det de faktiske resultater tilsier: han er opptatt av fantasier om ubegrenset suksess og makt, han oppfatter seg selv som så spesiell og enestående at han bare kan være i kontakt med spesielle mennesker og krever særbehandling, han har urimelige krav om beundring, og han utnytter andre for egne behov. Mange har en sjarm, som hvis den er koblet sammen med en viss intelligens, sosiale ferdigheter og utadvendthet, kan medføre at omgivelsene undervurderer alvorlighetsgraden av personlighetsforstyrrelsen.

Bak fasaden vil personen imidlertid være svært krenkbar, lett føle skam, kunne ha en tomhetsfølelse og være uvanlig opptatt av kroppen og dens funksjoner (hypokondri). Han har en utilstrekkelig evne til å forstå og anerkjenne andres følelser og behov, og blir lett misunnelig. Utad kan han derfor ofte virke arrogant og sint.

http://snl.no/.sml_a...etsforstyrrelse

Kjenner du deg igjen? Haha da jeg leste det så er det nesten sånn at jeg har selvdiagnostisert meg selv som en narsissist ^^ (Ler ikke av selve problemet, er selvsagt synd på de som lider av dette, og de som lider av at andre mennesker er narsissistiske eller enda verre: Anti-Sosiale.

Aspergers, eller non-verbale lærevansker. Fint eksempel!

Nå liker også Anti-Sosiale og skade andre mennesker, da de føler at de har makt over andre og ikke er mindreverdige.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

http://snl.no/.sml_a...etsforstyrrelse

Kjenner du deg igjen? Haha da jeg leste det så er det nesten sånn at jeg har selvdiagnostisert meg selv som en narsissist ^^ (Ler ikke av selve problemet, er selvsagt synd på de som lider av dette, og de som lider av at andre mennesker er narsissistiske eller enda verre: Anti-Sosiale.

Såklart jeg gjør, eller så ville jeg ikke kalt meg det selv. Men det er nok ikke så ille at det kvalifiseres som en personlighetsforstyrrelse.

Lenke til kommentar

Nå liker også Anti-Sosiale og skade andre mennesker, da de føler at de har makt over andre og ikke er mindreverdige.

Det er sant! Har veldig mye erfaring med akkurat den der.

Vanskelig og bli kvitt slike mennesker når de først har etablert et forhold til deg.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Såklart jeg gjør, eller så ville jeg ikke kalt meg det selv. Men det er nok ikke så ille at det kvalifiseres som en personlighetsforstyrrelse.

Selvdigger med andre ord? Hvis du hadde lidd av narssissme så er det noe helt annet.

Det er sant! Har veldig mye erfaring mye erfaring med akkurat den der.

Vanskelig og bli kvitt slike mennesker når de først har etablert et forhold til deg.

Ja skjønner akkurat hva du mener -dessverre, men er befriende å komme seg ut av klørne deres :)

Lenke til kommentar

Kjenner ei som jeg så rett igjennom fra starten som manipulerer hvem enn hun kommer over, men til slutt begynner folk å skjønne tegningen, og hun skjønner ikke hvorfor folk er så slemme og til slutt omformes hun til en dramaqueen.

Sykt irriterende kjærring, og utrolig kjipt å se at andre rundt seg bir manipulert til det punktet at du selv ikke vil gjøre noe fordi hun har dem i sin hule hånd og kan snu dem mot deg.

Menmen, det gikk vel tre år så sluttet alle å snakke med henne tror jeg, til og med bestevennen som også var naboen hennes som hadde kjent henne i rundt 20 år.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Kjenner ei som jeg så rett igjennom fra starten som manipulerer hvem enn hun kommer over, men til slutt begynner folk å skjønne tegningen, og hun skjønner ikke hvorfor folk er så slemme og til slutt omformes hun til en dramaqueen.

Sykt irriterende kjærring, og utrolig kjipt å se at andre rundt seg bir manipulert til det punktet at du selv ikke vil gjøre noe fordi hun har dem i sin hule hånd og kan snu dem mot deg.

Menmen, det gikk vel tre år så sluttet alle å snakke med henne tror jeg, til og med bestevennen som også var naboen hennes som hadde kjent henne i rundt 20 år.

Karma.

Lenke til kommentar

Joa, men så flyttet hun og har fått nye venner, og jeg tror det går i sirkel, så tror ikke hun lærer.

Hun velger også somregel å bli kjent med for det meste dudes og mindre pene jenter så hun kan være den peneste.

Jeg skal ikke lyve, jeg hadde tatt henne, lett. Men tror hun føler seg ekstremt truet av andre jenter som enten er pene eller ikke liker bullshit.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Høres ut som hun har et stort behov for å absolutt være alfa og baserer det meste på fasade,

Men man vet jo ikke hvordan hun tenker, er ikke sikkert hun velger etter utseendet, men om hun gjør det er hun ufattelig dum. Burde heller jobbe mer med sitt eget selvbilde og usikkerhet istedenfor å kartlegge følelsesmønsteret til de rundt seg, til sin egen fordel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...