Sirslask Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 B-real, du kan gjøre det for oss du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kan jeg sikkert gjøre, men bare hvis du kan skaffe meg en 12.7 og ei beltevogn. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Regel nr 1. Aldri gi en nordlending et våpen med ammunisjon. Regel nr 2. Aldri gi en nordlending ei beltevogn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Regel nr 1.Aldri gi en nordlending et våpen med ammunisjon. Regel nr 2. Aldri gi en nordlending ei beltevogn. Kniver funker fint uten ammunisjon, og de kan gjøre ganske mye skade. Trust me. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Regel nr 1.Aldri gi en nordlending et våpen med ammunisjon. Regel nr 2. Aldri gi en nordlending ei beltevogn. Kniver funker fint uten ammunisjon, og de kan gjøre ganske mye skade. Trust me. Spessielt når det gjelder B-real. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Spessielt når det gjelder B-real. Sikkert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Regel nr 1.Aldri gi en nordlending et våpen med ammunisjon. Regel nr 2. Aldri gi en nordlending ei beltevogn. Jeg skal bare ha beltevogna for å ha 12.7-en på =( Endret 14. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Beat for Beat var da et hyggelig program (hvertfall de første sesongene). Men siste sesongen inviterte de jo folk som ikke kunne synge det døyt. Mange av dem sang rett og slett falskt, og programmet ble transformert mer i retning av et humorsynge-program enn et sang-program. Men Trond Nagel Dahl og Gisle Børge (den flinkeste av dem imo) var egentlig den store grunnen til at jeg så på programmet. Utrolig talentfulle pianister, spesielt Gisle med sin unike evne til fine improvisasjoner. Ellers skal det jo sies at Grosvold er en eksakt kopi av Skavlan, og at Nytt på Nytt er blitt litt kjedeligere etter at Anne-Kat Hærland sluttet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Pff...nytt på nytt er bra...bare folk som har noia for forandring Jobb om en timestid...lalalalala Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Liker ikke Linn Skåber lenger. Likte a før, men ikke nå lenger. Savner Anne Kat =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 gud så dere whiner... Hvem trenger anne kat når en har Knut Nærum? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vel, det har du rett i. Knut p00ner Anne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Da var nie reist, og meg og Marta sitter på hver sin side av stuen og snakker over msn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jaaa. Søøøte Marta Fine påsken. Å, dette blir så kjekt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bah. Ek kjedar mek. Venna mine er spredd overalt fra Oslo og Bergen til Alta og Harstad. Bare ingen her på Steinkjer (så klart) >< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jaaa. Søøøte Marta Fine påsken. Å, dette blir så kjekt! Gut. Bah. Ek kjedar mek.Venna mine er spredd overalt fra Oslo og Bergen til Alta og Harstad. Bare ingen her på Steinkjer (så klart) >< Du kan få Erlend sitt nummer..? Han bor der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Evt. jeg går ut, frisk luft, henter posten, sovner og våkner i tide til å gå på posten før de stenger så jeg får Maskineri på vinyl og kan kose meg med Romantisk salme i F-dur Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bah. Ek kjedar mek.Venna mine er spredd overalt fra Oslo og Bergen til Alta og Harstad. Bare ingen her på Steinkjer (så klart) >< Besøk denne fyren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg