Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Jeg er ikke kjent eller interessant nok til å delta i panelet.

 

Han går ikke på skole...har en sånn "avisjobb" der han skriver en tulleværspalte.

Jepp, og det er det beste NAV har gjort for meg.

Blir enda bedre når de lar meg gå og avisa kan ansette meg. Om de har råd i alle fall. Jeg er i alle fall interessert i fast jobb og inntekt, fremfor å få penger fra NAV, og generelt måtte ha noe mer med NAV å gjøre.

Lenke til kommentar

Sånn er det å jobbe i lokalavis. Du tar det du får, og jeg får lite nok til at jeg oftest ender opp med å surfe nettet store deler av dagen. Har vel én travel dag hver måned. Jeg spør redaktøren, jeg spør de rundt meg, jeg spør alle jeg kommer over i lokalene, om de har noe jeg kan gjøre, men oftest har de ikke det. Nå og da har en av dem en filmsnutt de har filmet med mobilen sin (til tross for at vi har et håndholdt kamera med mik og tripod tilgjengelig for alle på huset) som de vil jeg skal redigere (klippe bort det mest urolige og støyende) og legge på nett til noe de har skrevet og tatt bilder av.

 

De dagene jeg faktisk blir sendt ut med en av journalistene for å filme er de beste. Ellers sitter jeg og gjør arbeid som kan sammenlignes med å koke kaffe, men jeg klager ikke, for jobb er jobb. Jeg skulle bare ønske at jeg hadde mer av det.

Lenke til kommentar

http://donglutsdinosaurs.com/

 

For en fantastisk hjemmeside, for ikke å snakke om mann.

Jeg vil også lage dinosaurfilmer med lettkledde damer. :D

 

Du er god til å skrive, i allefall. Som regel orker jeg ikke lese alt du skriver engang. Holder meg til noen stikkord.

:p

Føler det gjelder mange av de som poster her. :p

 

Chocolate-monster, ja, det håper jeg også, og så gleder jeg meg fælt til julebordet neste helg. Rølp og curling. Woohoo!

Lenke til kommentar

Hva er det du har gitt de å jobbe med, da?

Vel, journalen min (med informasjon fra fastleger og pyskologer opp gjennom årene), informasjon om utdanningen min og tidligere jobber, probleme mine, hva jeg er interessert i, hvordan jeg ønsker å bedre meg, hva jeg vil lære, hva jeg kunne tenkt meg å jobbe med, og andre ting de har bedt om.

 

For å ta noe helt annet;

dette gav meg en merkelig følelse i hjernen - og etter hvert resten av kroppen - da jeg testet det. Aldri trodd at ASMR faktisk kunne "fremtvinges". Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...