Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#rarfølelse når man møter en jente man er 110% sikker på man har møtt før og hu mener det samme uten at noen av en vet hvor eller når. Spesielt når det ikke bare er sånn "omg i wanna fuck you"

 

irriterende. Jeg hadde skjønt det om det var noen jeg bare ventet på å putte pikken i, men det er ikke det en gang. Og vedkommenende trodde kanskje jeg var bergenser, men ikke sikker. Bare at hu hadde sett meg før. Jeg er ikke bergenser

Lenke til kommentar

individ og samfunn prøve i morra, og jeg har ikke lyst til å lese igjennom masse tekst overalt fordi læreren ikke klarer og gi ut link til stoffet på fronter, og biblioteket hadde ikke nok bøker til hele klassen.

 

Læreren er type 50 år 99% borte som sporer av så fort han kan. Det at vi ikke har noe fastsatt pensum hjelper ikke.

 

men nå gir jeg faen i det og legger meg tror jeg.

Lenke til kommentar

#rarfølelse når man møter en jente man er 110% sikker på man har møtt før og hu mener det samme uten at noen av en vet hvor eller når. Spesielt når det ikke bare er sånn "omg i wanna fuck you"

 

irriterende. Jeg hadde skjønt det om det var noen jeg bare ventet på å putte pikken i, men det er ikke det en gang. Og vedkommenende trodde kanskje jeg var bergenser, men ikke sikker. Bare at hu hadde sett meg før. Jeg er ikke bergenser

Jeg overfalt en fremmed i butikken en gang, med en klem, fordi jeg var helt sikker på det var en kompis av meg. Det var litt flaut. Men han lo da.

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre, hvorfor gidder du å omgås med slike folk som dem?

 

Det bare ble sånn fordi vi jobbet sammen og fant ut at begge digger å holde på med synther og softsynther og slikt. Han var ikke den typiske stoffmisbruker-typen med treg tale og slikt, merka det egentlig ikke på han i det hele tatt, bortsett fra at han var hele jobbens hissigpropp, noe som egentlig var fryktelig morsomt. Tror det er bare heroin som fucker opp tale-systemet i hjernen så de får den typiske trege talen. Han brukte aldri det.

Var først etterhvert at jeg begynte å fatte hvor håpløst det var å være kompis med han.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

LOL

Høres ut som de gamle vennene du hadde er godt på vei til å bli noen av de vandrende freakshowene i byen.

På togstasjonen er det alltid en gammel mann som ligner på Jesus, sier ikke ett ord. Visstnok englestøv som gjorde han slik han er nå. Kan stå å stirre på noe i en evighet, med positurer som en kunster. Kler seg omtrent som han skulle vært jesus og.

Englestøv er grusomt. Worst trip of my life.

 

Vel, én av de verste.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...