Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inneforstått med at ikke alt er naturlig. Pepper?

Når jeg holdt på med slikt, så ble det mye krydder på biffen, ja.

 

Jeg kan ikke huske hvor mange psykoser jeg har hatt engang.

 

 

http://scholar.google.no/scholar?q=sleep+deprivation+psychosis&hl=no&as_sdt=0&as_vis=1&oi=scholart&sa=X&ei=dJmiUOTvGuyW0QWqpIGACw&ved=0CB8QgQMwAA

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Men ikke når du må ha det hver dag. Da er det bare et evig styr med å få tak i det hele tiden. Og bruke masse penger.

Jeg hadde en kompis før som snorta pepper som om det var sukker. Merka ikke forskjell på han engang..han brukte det hver dag.

 

Tosken var så besatt av å skaffe penger at han tømte visa-kortet mitt i en minibank når jeg sendte han ut for å kjøpe en sixpack pils..trodde ikke jeg visste hvem det var. Hadde bare 2000 på konto men uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Slitsom kar..og ikke minst vennene hans var slitsomme..en gang jeg var på besøk kom en fyr med en hel søplesekk med ting og dumpa alt midt på gulvet hans, og begynte å gå over det. Han ble hivd ut igjen.

En anna fyr gikk ut på kjøkkenet og begynte å telle alt bestikket i skuffene. Han sa han måtte telle for å få hodet på rett plass igjen..jeg ga opp han karen etterhvert. Lånte noe lydutstyr til han en gang (fordi vi begge var synth geeker), når jeg skulle ha den tilbake var strømomformeren borte. Han trodde en eller anna kompis hadde rappa den.

 

Satt på kjøkkenet hos en av kompisene hans, som plutselig fant ut han skulle ringe dødstrusler til foreldrene til en fyr som hadde stjålet en CD-spiller fra broren hans..han la igjen noe om å knekke nakken hans på foreldrenes telefonsvarer. Og det tok 3 minutter så ringte de tilbake og lurte på hva pokker dette var for noe.

 

Karene som bare satt og røkte hasj og hørte på blackmetal hele dagen var snodige.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

LOL

Høres ut som de gamle vennene du hadde er godt på vei til å bli noen av de vandrende freakshowene i byen.

På togstasjonen er det alltid en gammel mann som ligner på Jesus, sier ikke ett ord. Visstnok englestøv som gjorde han slik han er nå. Kan stå å stirre på noe i en evighet, med positurer som en kunster. Kler seg omtrent som han skulle vært jesus og.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Det er en kar som tror han er jesus ikke så lagt unna meg, lurer å hva han har tatt egentlig.

Går rundt i kjortel med langt hår og sjegg. Han var innom butikken jeg jobber en dag også, han virket helt normal og bare spurte om hvor noe stuff var, helt til han sa ett eller annet på hebraisk etter jeg sa hadet.

 

Går utifra at han er uføretrygdet, for ser ikke helt at han passer inn i en arbeidssituasjon.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...