Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skolen i Norge er barnemat! Du får høyere karakter enn hva du egentlig kan også videre XD. Norske skolesystem er bare søppel mener jeg. For lett for ustrengt osv.

Ja.

 

EDIT: Oh, shit. La ikke merke til at du har dysleksi. Beklager.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Ja.

 

EDIT: Oh, shit. La ikke merke til at du har dysleksi. Beklager.

 

Hehe, har hatt problemer med språket siden jeg var liten :(. Heldigvis har jeg lært det meste selv utenom skolen! Engelsken også videre. Lurer på om det er mulig å saksøke skolene for å ikke ha hjulpet med nesten. Skulle ha hjelp på ungdom skolen, ingenting, videregående ingenting fikk bare vite av norsk læren jeg hadde at jeg kom til å stryke på eksamen :(

 

Edit: Det går bra :).

Endret av Andzel
Lenke til kommentar

Vil si jeg har fått en god del utfordringer, som har tvingt meg til å bli moden i ung alder. Unner ikke min verste fiende en slik oppvekst for fem flate øre. Mobbing, sosial angst og depresjon er barnemat i forhold til akkurat den delen.

 

Har heller ikke vært lett å legge fra seg all form for sinne pga at jeg mistet alt jeg hadde oppnådd av skolegang pga kronisk sykdom. Gikk fra å være en av de beste i kullet mitt, til å kjempe om å få bestått i alle fag på skolen. Noe jeg klarte, til tross for at jeg ikke var der halvparten av skoleåret. Presterte fortsatt å få ett par 5'ere.

 

Hadde hele veien lagt opp for meg. Gode karakterer, minimalt med fravær og gode referanser. Var garantert lærlingeplass innenfor Statoil. Fikk allerede en fot innenfor, for å vise hva jeg var god for på vg1, den eneste på TIP trinnet med over 100 elever.

 

Vil si jeg er kjent med utfordringer.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...