Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hei hei. Jøss lenge siden jeg har beveget meg her inne gitt.

Tenkte bare jeg skulle spørre:

 

Er det noen som er hypp på et forumsfest\møte i Trondheim? Snakket litt med en med-forumskompis og vi har jo prøvd en gang før. Så om det er folk og stemming for det så kan vi vell ta et forsøk til. Kan ha det i min leilighet(midt i sentrum for pokker!) for å så ta det derfra.

Lenke til kommentar

Hei hei. Jøss lenge siden jeg har beveget meg her inne gitt.

Tenkte bare jeg skulle spørre:

 

Er det noen som er hypp på et forumsfest\møte i Trondheim? Snakket litt med en med-forumskompis og vi har jo prøvd en gang før. Så om det er folk og stemming for det så kan vi vell ta et forsøk til. Kan ha det i min leilighet(midt i sentrum for pokker!) for å så ta det derfra.

Jaaaaaa

Lenke til kommentar

Hihiiiii nei nå skal jeg legge meg. Må forresten være slitsomt å ha en sånn importkone som ikke kjenner noen andre enn bare deg i Norge..

Sånn som jeg har skjønt det på min kjære sin stemor, da, så går det over ganske kjapt. De finner andre importkoner og ellers andre som snakker samme språk som dem, natively, og så sitter de der og kjederøyker på kjøkkenet og snakker spansk. Eller går ut på byen og bare AYYY CARAMBA. Dessuten kan du alltids kvitte deg med dem frem til det er gått ~5 år. Før det har de ikke permanent oppholdstillatelse, lizm.
Lenke til kommentar

 

Håper ikke dette er skrevet i all seriøsitet.

 

Hvis ikke...

post-89658-0-88347700-1352677282_thumb.png

 

 

EDIT: altså...

 

"2. Populasjon

Vi har alltid observert at verdens populasjon (folketall) øker. Om menneskene hadde vært på jorden så lenge evolusjonistene hevder ville verden vært overfylt. Noen beregninger viser at det ville vært 60 000 folk per kvadratcentimeter."

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...