Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Somebody's in lo-oove.

Tja, pleier og gå over etter ett par dager.

Hva gjorde dere da? Fortalte hverandres livshistorie og la dere i hver sin seng? Pass deg for vennefella. "Vi kan ikke ha sex fordi jeg vil ikke ødelegge det vakre vennskapet vårt". Den er brutal når man har gått og hatt lyst på dama i ukesvis.

 

Eller "Vi kan ikke kysse for jeg er så redd for å miste det gode vennskapet vårt, du er sååå spesiell".

Haha, må ha hatt noe promille da jeg skrev det, nå derimot virker som om begge har for mye fyllenerver for at vi skulle har orket og ta noe som helst kontakt med hverandre ;)

Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at vennefella er en ting, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jenter har fortalt meg at de liker meg, men kun som en venn og at de ikke vil ødelegge vennskapet med å prøve på noe mer.

Ja, men da har de antagelig tenkt det fra starten av, og ikke vært romantisk interessert i starten heller.

Lenke til kommentar

Helpx er bedre enn woof, ikke bare hasjrøykene veganere som driver med jordbruk.

Tor jeg kommer til å bruke den siden til våren i Australia, jobbe med kvegdrift, på vingård etc. en stund for å spare litt penger når jeg reiser.

Også for å komme seg litt ut av hostels og den tilhørende sammenhengende fyllekula for å oppleve noe anderledes. Forstå meg rett, det skal også gjøres, men tror det kan bli litt mye med nesten 3mnd. fyll.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Stort sett alle måter med mindre du lever ditt eget liv inni hodet ditt der det er fett å være "fri" og "leve livet" uten å hengi deg til arbeid, ikke vite hvordan du skal få penger, ikke vite hvor du skal bo etc.

 

Du var da særdeles kritisk. Hatt et dårlig møte med wwoofing ?

Lenke til kommentar

Helpx er bedre enn woof, ikke bare hasjrøykene veganere som driver med jordbruk.

Tor jeg kommer til å bruke den siden til våren i Australia, jobbe med kvegdrift, på vingård etc. en stund for å spare litt penger når jeg reiser.

Også for å komme seg litt ut av hostels og den tilhørende sammenhengende fyllekula for å oppleve noe anderledes. Forstå meg rett, det skal også gjøres, men tror det kan bli litt mye med nesten 3mnd. fyll.

Hvor i verden har du tenkt deg?

 

Stort sett alle måter med mindre du lever ditt eget liv inni hodet ditt der det er fett å være "fri" og "leve livet" uten å hengi deg til arbeid, ikke vite hvordan du skal få penger, ikke vite hvor du skal bo etc.

Det eneste alternativet til å ha fast jobb og eget hjem er vel ikke akkurat å ikke vite hvordan du skal tjene penger eller å eie et hus.

Lenke til kommentar

Hvor i verden har du tenkt deg?

 

Tja, droppa ut av skolen nå pga. sykdom. Jobber fullt til og med jul, så tenker jeg at jeg drar til Australia 3 mnd. deretter kanskje til indonesia og ta divemaster eller noe i den duren. Det spørs litt på pengene. Har ikke planlagt stort enda.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Stort sett alle måter med mindre du lever ditt eget liv inni hodet ditt der det er fett å være "fri" og "leve livet" uten å hengi deg til arbeid, ikke vite hvordan du skal få penger, ikke vite hvor du skal bo etc.

 

Haha, slike som deg som gjør dagen min lysere. Ser ikke ut som om du vet hva du prater om i det heletatt!

Lenke til kommentar

Ja, men da har de antagelig tenkt det fra starten av, og ikke vært romantisk interessert i starten heller.

Da kunne de i det minste sagt det fra starten av, i stedet for å lede meg an.

 

Forøvrig er jeg skuffa over at Rita slo Tuva i Stjernekamp, og skylder på pappa som stemte på Rita 3 ganger for hver gang jeg stemte på Tuva.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...