Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal det være så jævelig vanskelig å bytte en låsesylinder på bilen????

Når de har satt en "låseskive" (wiresak) skulle man tro at det var meningen å kunne bytte den, men den låsedriten er klin umulig å få på plass, stått i kulda i et par timer nå. Vurderte å skru ut hele håndtaksgreia, for da kan man lett sette på sylinderen, men da er sylinderen i veien så man ikke kan skru håndtaksgreia på plass igjen. Sinnsykt trangt er det også, bare såvidt jeg får mine små hender inn der, kan ikke dele døra heller, den er tydeligvis sveisa sammen.

 

Har så lyst til å bare starte bilen og kræsje den i nærmeste lyktestolpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nevne at jeg er blakk. Lurer på om jeg skal dra på en Discharge t-skjorte, rive opp og sy sammen et par gamle jeans og dra på noen slitte converse. Evntuelt flanellskjorte, tykke grønne chinos, bukseseler og boots. Kvasi-punker eller tømmerhugger. Like kjipt begge deler.

 

Kutt deg opp, hele kroppen. Ekte blod er mye kulere enn fake blod uansett.

Lenke til kommentar

Hver sin smak. Jeg foretrekker burrito, enchillada, quesedaillas og huevos rancheros når det kommer til mexicansk mat. Jeg var lei taco allerede etter at vi hadde hatt det en 3-4 ganger. :p

 

Enchiladas er så digg! Er år siden jeg har spist det, så det skal jeg lage igjen snart. Har også tenkt og prøve quesedaillas men kan ikke huske og ha sett det i butikken på ganske lenge.

I butikken? Alt du trenger er en pakke tortillas, en stekepanne og hva enn du vil ha som fyll.

 

Jeg pleier å slenge en tortilla i stekepanna på lav varme til den er sånn passe varm, legger på ost og evt. noe kjøtt, bretter den over slik at det blir en halvmåne og steker dem lett på hver side til osten er smeltet.

Deler opp og serverer med ketchup, chilisaus og ranch.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...