Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde akkurat Euro Truck Simulator 2. Altså, i cirka 20 minutter er det gøy å prøve å følge trafikkregler og tutorials og slikt. Så fikk jeg bare lyst til å kjøre i feil kjørebane og kræsje med flest mulig biler. Tror jeg skal holde meg i farmasøytindustrien..også litt ugreit å ha alle mulige kontrollknapper for blinklys og håndbrekk spredt utover hele tastaturet, mens jeg styrer bilen med musa. Hm.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg prøvde akkurat Euro Truck Simulator 2. Altså, i cirka 20 minutter er det gøy å prøve å følge trafikkregler og tutorials og slikt. Så fikk jeg bare lyst til å kjøre i feil kjørebane og kræsje med flest mulig biler. Tror jeg skal holde meg i farmasøytindustrien..også litt ugreit å ha alle mulige kontrollknapper for blinklys og håndbrekk spredt utover hele tastaturet, mens jeg styrer bilen med musa. Hm.

 

Forskjellen på slike spill og virkeligheten er at i virkeligheten er det ingen andre som følger trafikkreglene. Derfor blir det å kjøre en så stor utfordring at du ikke rekker å sitte å tenke på hvor kult det hadde vært å kjøre ned folk og slikt.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde akkurat Euro Truck Simulator 2. Altså, i cirka 20 minutter er det gøy å prøve å følge trafikkregler og tutorials og slikt. Så fikk jeg bare lyst til å kjøre i feil kjørebane og kræsje med flest mulig biler. Tror jeg skal holde meg i farmasøytindustrien..også litt ugreit å ha alle mulige kontrollknapper for blinklys og håndbrekk spredt utover hele tastaturet, mens jeg styrer bilen med musa. Hm.

 

Spillet er awesome! :D

Lenke til kommentar

Og drepe moroa? Fuck no.

Eneste løsning som jeg kunne godta ville vært teleportering.

Moroa? Da stikker man til kjørebaner. Er ingen grunn til at enkeltpersoner med usikker psyke skal sitte bak rattet på ett tonn tunge mordvåpen som kan ta livet av flere individer ved et tiendedels uoppmerksomhet.

 

Mennesker feiler. Det gjør datamaskiner også, men ikke like ofte som mennesker, ei heller av samme årsaker.

Lenke til kommentar

Dere er for unge. På 90-tallet fikk vi kampflysimulatorer med 200-siders manual og egen overlay til tastaturet.

Jeg savner faktisk de store manualene. Det var jo noe av det beste med å få et nytt spill. Å lese manualen og gjøre meg kjent med spillet og spillmekanikken før man i det hele tatt startet var et fast rituale for meg. Det var rett og slett en egen sjarm ved det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og drepe moroa? Fuck no.

Eneste løsning som jeg kunne godta ville vært teleportering.

Moroa? Da stikker man til kjørebaner. Er ingen grunn til at enkeltpersoner med usikker psyke skal sitte bak rattet på ett tonn tunge mordvåpen som kan ta livet av flere individer ved et tiendedels uoppmerksomhet.

 

Mennesker feiler. Det gjør datamaskiner også, men ikke like ofte som mennesker, ei heller av samme årsaker.

 

Vel, jeg hadde kjedet livet av meg. Hvordan skal jeg da få dratt på roadtrip? Blir ikke helt det samme hvis man ikke kjører, kan jo liksågodt sitte i stua.

Er nok mye annet som lovverket vil ta fra oss først og begrense friheten vi har.

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...