Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah! Han pjokken ja! Pjokk Takk, den har jeg leita etter =D Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 JAAAAAAA!!!! fikk leiligheten!!! innflyttingsdato er 1 februar eller noe etter det, weeee:D Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har funnet ut at Backstreet Boys er ganske bra, jeg. Lastet ned(ja, illegalt!) noen album her om dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aaron Carter ja. En sukkersøt og kvalm kopi av sin eldre bror, Nick, fra BSB. BSB eide jo back in the days, sammen med 5ive ^^ Da de var litt mer rocka enn det de endte som. Boyband, *grøss* Men Spice Girls var digg for 11 år siden elns. Da Posh var verdt å hvile øya på ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, utrolig nok er det ikke så fælt Du må jo ikke bytte avatar!!! Får jeg spørre hvorfor ikke? Jeg var lei.. denne er bare midlertidig til jeg finner neo virkelig bra! Alle forslag taes i mot på PM Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah! Han pjokken ja! Pjokk EEEK hvordan kan mennesker lage så ekkel musikk :< THE PAIN! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 JAAAAAAA!!!! fikk leiligheten!!! innflyttingsdato er 1 februar eller noe etter det, weeee:D Gratulerer Innflyttingsparty den andre? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Strapon? Deal! Hmph, jeg har akkurat smasha sammen noen akkorder og trenger ide til en tekst.Tema folkens? Ett eller annet musikkteoretisk. Skriv om heltoneskalaer og dissonanser og intervaller og sånt. Spurte om ide til tekst ikke freakin solo elns Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 JAAAAAAA!!!! fikk leiligheten!!! innflyttingsdato er 1 februar eller noe etter det, weeee:D La meg gratulere deg! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 JAAAAAAA!!!! fikk leiligheten!!! innflyttingsdato er 1 februar eller noe etter det, weeee:D Gratulere! Den dagen flytter vi også faktisk :o Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmph, jeg har akkurat smasha sammen noen akkorder og trenger ide til en tekst.Tema folkens? Kommer helt ann på akkordene og melodien det. Har du laga en skummel sammensetning av Dm, Gm og Cm, så passer det ikke å skriver om solskinn og blomster. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 J-jeg...jeg hører ikke!! Nei..neineienei. Dette hender ikke meg. Åh, neida! Jeg er ikke gal..jeg er ik-ikke gal. Altså. Da hører jeg heller på Sonic syndicate eller The roots. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah! Han pjokken ja! Pjokk EEEK hvordan kan mennesker lage så ekkel musikk :< THE PAIN! Er det han som synger!!?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil tro at det er han ja. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Får jeg spørre hvorfor ikke? Jeg var lei.. denne er bare midlertidig til jeg finner neo virkelig bra! Alle forslag taes i mot på PM Nåh. Ja vel, da. Spurte om ide til tekst ikke freakin solo elns Det blir en genial tekst. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 J-jeg...jeg hører ikke!! Nei..neineienei. Dette hender ikke meg. Åh, neida! Jeg er ikke gal..jeg er ik-ikke gal. Altså. Da hører jeg heller på Sonic syndicate eller The roots. The Roots er fett. Jeg har bare hørt på det et par dager. Hvilke plater anbefaler du? Jeg har The Tipping Point. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det han som synger!!?? Det er L4r5... Dette begynner å nærme seg personangrep. Spurte om ide til tekst ikke freakin solo elns Det blir en genial tekst. Black Metal tr00-bandet til meg, Lena og Therese skal skrive et helt album om seksuell omgang med satan. Kan sikkert slenge med et bonusspor (en ballade) dedikert til deg. Akkustisk og greier.. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis Lars tar det som en kommentar så antar jeg at vi kan fortsette å mobbe? Ö Genial tekst ja Kibs, for folk som kanskje er døve og skal lese teksten (: Vintermåne, jeg har på en måte litt blanding, det er sånn verken trist eller glad. Kom med forslag til tema, alle forslag blir godtatt, takk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) J-jeg...jeg hører ikke!! Nei..neineienei. Dette hender ikke meg. Åh, neida! Jeg er ikke gal..jeg er ik-ikke gal. Altså. Da hører jeg heller på Sonic syndicate eller The roots. The Roots er fett. Jeg har bare hørt på det et par dager. Hvilke plater anbefaler du? Jeg har The Tipping Point. Illadelph Halflife og Organix. Men det så du vel i hiphop-tråden^^. The seed er favoritten enda btw. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg