Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle over 30 spør hvertfall EN gang etter Schingapor Schling.

 

Det er ikke stedet for de over 30 egnetlig, og er ganske nofuzz, tror aldri noen kommer å spør etter en dry martini for å si det sånn. De fleste som jobber i baren vet ikke hvor coctailglassa står fordi de ikke blir brukt :p

 

Du kan jo begynne på listene her?

cocktails

 

Ikke veldig relevant føler jeg, da jeg først var der en gang så var det mye "norske" drinker det gikk i, typ grønn genser, fjellbekk (nasty stuff) og sure sivert.

Derfor spør jeg heller om hva dere føler at er relevant for tiden.

 

 

Flatliner og kamikaze kan jeg også tenke meg kanskje også kommer opp en gang i blandt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Fjellbekk (...) har jeg aldri hørt om.

What?

Hva var det du ikke skjønte? La meg omformulere meg, slik bestefar lubb1 også forstår.

 

En drink ved navnet fjellbekk har jeg aldri hørt om (ei heller sett noen bestille). Jeg har selvfølgelig sett ekte fjellbekker, slik som består hovedsaklig av vann og befinner seg i retning bort fra fjellet.

Lenke til kommentar

Fjellbekk (...) har jeg aldri hørt om.

What?

Hva var det du ikke skjønte? La meg omformulere meg, slik bestefar lubb1 også forstår.

 

En drink ved navnet fjellbekk har jeg aldri hørt om (ei heller sett noen bestille). Jeg har selvfølgelig sett ekte fjellbekker, slik som består hovedsaklig av vann og befinner seg i retning bort fra fjellet.

 

Om jeg formulerte meg uklart: Hvordan er det mulig å ikke ha hørt om Fjellbekk? Jeg har null peiling på drinker og drikker så og si aldri sprit i denne formen, men det er en av de få jeg har hørt om.

 

Then again. Du drikker ikke, gjør du vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...