Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så mye det som at jeg har fått nye venner (som ikke går i klassen min, forøvrig) som drikker ofte og vil ha meg med. Dessuten drikker jeg en del uten andre folk òg.

Flink pike. :D

Jeg drikker alt for lite føler jeg, blir stor sett med en flaske rødvin eller to, eller en 4-5 øl i løpet av uka. Ikke like gøy å sitte med rødvinsflaska eller drinken mens man spiller eller ser film lenger.

Lenke til kommentar

Tsk, tsk. Det er for slapt. Du bude ha begynt da du var 12, som normale barn. :D

 

Men Vetle, jeg gikk fra å drikke 4-5 ganger i uka (inkludert byturer 2-3 dager i uka) (når jeg hadde råd, så med andre ord i de to ukene etter at stipendet var kommet), til å ta noen pils hjemme etter jobb, eller en flaske vin ila. fredag og lørdag. Det er forferdelig, samt rimelig asosialt.

Lenke til kommentar

Tsk, tsk. Det er for slapt. Du bude ha begynt da du var 12, som normale barn. :D

 

Men Vetle, jeg gikk fra å drikke 4-5 ganger i uka (inkludert byturer 2-3 dager i uka) (når jeg hadde råd, så med andre ord i de to ukene etter at stipendet var kommet), til å ta noen pils hjemme etter jobb, eller en flaske vin ila. fredag og lørdag. Det er forferdelig, samt rimelig asosialt.

Kan fint være sosial uten alkohol :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting!

Jeg bestilte en jakke på nett som kom i dag. Jeg vil nå returnere den da den var litt for stor og den så ikke helt ut som jeg hadde forestilt meg utifra bildene.

 

Så til spørsmålet: Er det mulig å bare møte opp med jakken i en pose å kjøpe nytt innpakningspapir på postkontoret når jeg skal returnere den?

Eller må jeg kjøpe dette selv på f.eks en bokhandel?

Lenke til kommentar

Tsk, tsk. Det er for slapt. Du bude ha begynt da du var 12, som normale barn. :D

 

Men Vetle, jeg gikk fra å drikke 4-5 ganger i uka (inkludert byturer 2-3 dager i uka) (når jeg hadde råd, så med andre ord i de to ukene etter at stipendet var kommet), til å ta noen pils hjemme etter jobb, eller en flaske vin ila. fredag og lørdag. Det er forferdelig, samt rimelig asosialt.

 

Fint det, med den holdningen er du på god vei til å bli en forfylla slask som faren min var. Rødvin her og rødvin der. En liten flaske inni skapet som mamma ikke finner kanskje. Kanskje en kartong i skapet på soverommet også. Og en miniflaske bak glassene på kjøkkenet.

Peppe opp rødvinen med litt 60% også, takk. Sitte småfull i lenestolen hele dagen og ikke gidda gjøre noe som helst. Sovne midt på ettermiddagen og være våken hele natta og se på film i stua. Rinse, repeat.

Alt dette mens han var i full jobb i mange år. Stikke hjem i lunsjen og ta et par glass rødvin, ja takk.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...