The Jester Race Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gleder meg til å dra til Oslo<3 Om 6 timer Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sikkert middagen som elsket gjestene, det er jo logisk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nettopp hatt latinprøve. Det gikk uforholdsmessig bra (tror jeg). Eneste er at jeg er litt usikker på på om det ble middagen som var elsket av gjestene eller gjestene som var elsket av middagen til slutt på den ene deloppgaven... 8DJeg vil lære latiiiiiiiiiiiin! Og italiensk, japansk, finsk og alvisk... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Da var jeg hjemme og påskeferien har slått inn! Og fulle kompiser på skolen er teit >_> Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Full på skolen? oO Hva/hvor er det du går? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 haha Nei bare at en del i klassen var på russekroa ellerno i går. en annen kompis av meg var litt småbrisen når jeg møttn på bussen i dag også. Lørenskog ftw >_> Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Aha. Dagen derpå-rus. x) Da så. Noe annet hadde skremt meg. xD Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sikkert middagen som elsket gjestene, det er jo logisk. Jeg vet hvilken betydning som er logisk (den andre 8D), men jeg kom ikke på at jeg kanskje måtte ha forandret på kasus i Convivae eller Cenam for å få den riktige betydningen når jeg forandret verbet til passivt. Verbet hadde riktig form, og ordstillingen er likegyldig, men det slo meg at det kanskje var noe som skurret likevel. Dette kom jeg selvsagt på da jeg ventet på bussen hjem. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det her er det sykeste jeg har sett noen gang. Har akkurat bytta vifter på en hp dv8000. Alt har vært frakoblet: rambrikker, hovedkort, batteri, alt. og det i 5 timer. Så starter jeg den opp igjen (med 37 skruer til overs ) og så får jeg meldinger "gjenopptar kjøring av windows". Tror dere ikke jævelskapetn har vært i dvale hele tiden. Skjønner det ikke jeg oO Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det her er det sykeste jeg har sett noen gang. Har akkurat bytta vifter på en hp dv8000. Alt har vært frakoblet: rambrikker, hovedkort, batteri, alt. og det i 5 timer. Så starter jeg den opp igjen (med 37 skruer til overs ) og så får jeg meldinger "gjenopptar kjøring av windows". Tror dere ikke jævelskapetn har vært i dvale hele tiden. Skjønner det ikke jeg oO HÆHÆHÆHÆHÆH! Si meg, lot du den ha strøm hele tiden? xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 HÆHÆHÆHÆHÆH! Si meg, lot du den ha strøm hele tiden? xD Il est un retard! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Il est un retard! Wee, kibs i tråden. *kilepoke med limegrønn saueull* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det her er det sykeste jeg har sett noen gang. Har akkurat bytta vifter på en hp dv8000. Alt har vært frakoblet: rambrikker, hovedkort, batteri, alt. og det i 5 timer. Så starter jeg den opp igjen (med 37 skruer til overs ) og så får jeg meldinger "gjenopptar kjøring av windows". Tror dere ikke jævelskapetn har vært i dvale hele tiden. Skjønner det ikke jeg oO HÆHÆHÆHÆHÆH! Si meg, lot du den ha strøm hele tiden? xD Har ikke hatt strøm et sekund den. Hverken fra batteri eller lader O.o Er forresten 18 skruer nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Wee, kibs i tråden. *kilepoke med limegrønn saueull* Voldsomt så glad du skulle være i dag. oO :!: Er forresten 18 skruer nå Har du mistet noen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Voldsomt så glad du skulle være i dag. oO:!: Jeg fikk utløp for mine innestengte lyster på en av nigeria-horene som var innom butikken. xD Neh, jeg er bare superhyperovertrøtt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har du mistet noen? Nei, jeg har skrudd litt Så da var det 18 skruer og en ledning til overs. Laptoper er no drit Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skruer er en ting. Ledning hørtes litt verre ut. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg fikk utløp for mine innestengte lyster på en av nigeria-horene som var innom butikken. xD Nei, jeg har skrudd litt Så da var det 18 skruer og en ledning til overs. Laptoper er no drit Ja. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva sa/gjorde du mot henne ngz? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva sa/gjorde du mot henne ngz? Jeg stiftet sammen kjønnsleppene hennes og sendte henne som brevpost til Nigeria. Gjorde faktisk ingenting med henne, men jeg fikk en god latter da den feite kunden hennes ikke hadde penger på konto. Han fikk ikke betalt. ^^ I tillegg var han rimelig full, og hun ble passelig pissed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg