Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp hatt latinprøve. Det gikk uforholdsmessig bra (tror jeg). Eneste er at jeg er litt usikker på på om det ble middagen som var elsket av gjestene eller gjestene som var elsket av middagen til slutt på den ene deloppgaven... 8D
Jeg vil lære latiiiiiiiiiiiin! :wee: Og italiensk, japansk, finsk og alvisk...
Lenke til kommentar
Sikkert middagen som elsket gjestene, det er jo logisk. :wee:

Jeg vet hvilken betydning som er logisk (den andre 8D), men jeg kom ikke på at jeg kanskje måtte ha forandret på kasus i Convivae eller Cenam for å få den riktige betydningen når jeg forandret verbet til passivt. Verbet hadde riktig form, og ordstillingen er likegyldig, men det slo meg at det kanskje var noe som skurret likevel. Dette kom jeg selvsagt på da jeg ventet på bussen hjem. :p

Lenke til kommentar

Det her er det sykeste jeg har sett noen gang. Har akkurat bytta vifter på en hp dv8000. Alt har vært frakoblet: rambrikker, hovedkort, batteri, alt. og det i 5 timer. Så starter jeg den opp igjen (med 37 skruer til overs :blush: ) og så får jeg meldinger "gjenopptar kjøring av windows". Tror dere ikke jævelskapetn har vært i dvale hele tiden. Skjønner det ikke jeg oO

Lenke til kommentar
Det her er det sykeste jeg har sett noen gang. Har akkurat bytta vifter på en hp dv8000. Alt har vært frakoblet: rambrikker, hovedkort, batteri, alt. og det i 5 timer. Så starter jeg den opp igjen (med 37 skruer til overs :blush: ) og så får jeg meldinger "gjenopptar kjøring av windows". Tror dere ikke jævelskapetn har vært i dvale hele tiden. Skjønner det ikke jeg oO

HÆHÆHÆHÆHÆH! :tease:

Si meg, lot du den ha strøm hele tiden? xD

Lenke til kommentar

HÆHÆHÆHÆHÆH! :tease:

Si meg, lot du den ha strøm hele tiden? xD

Har ikke hatt strøm et sekund den. Hverken fra batteri eller lader O.o

Er forresten 18 skruer nå :)

Lenke til kommentar
Hva sa/gjorde du mot henne ngz? :)
Jeg stiftet sammen kjønnsleppene hennes og sendte henne som brevpost til Nigeria. :D

Gjorde faktisk ingenting med henne, men jeg fikk en god latter da den feite kunden hennes ikke hadde penger på konto. Han fikk ikke betalt. ^^ I tillegg var han rimelig full, og hun ble passelig pissed.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...