Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pizza originale og Pepsi Max. Er som å være på en fortauskafè i Firenze, i det herrans år 1806.

Skal du til Phnom-Penh med det første? :p

 

Jeg har vært der. Morsom by. Tenkt deg på Heart of Darkness? Ta med gønner.

Ah, nei, jeg har ingen umiddelbare om å dra dit, men jeg skrev i Vær-Sjur at siden jeg forleden skrev om et ekstra sted enn de jeg vanligvis skriver om, kunne jeg også ende opp med å skrive om været i Kragerø eller Phnom-Penh.

Lenke til kommentar

Dagens beste kjøp: 2,1 kg storfe ytrefilet til 79kg.

Det har tilbud på ytrefilet av svin til 79,-, men da jeg kom fant jeg ikke noen så jeg spurte hu dama bak slakterdisken. Hu gikk bak på lageret og sa jeg var heldig. De hadde EN igjen. Men den var litt stor da, men jeg kunne ta den om jeg ville. Så gir hu meg en pakke med storfe ytrefilet istedet og slår inn prisen som om det var svinefilet. Jeg retta ikke på hu.

Lenke til kommentar

Ah, nei, jeg har ingen umiddelbare om å dra dit, men jeg skrev i Vær-Sjur at siden jeg forleden skrev om et ekstra sted enn de jeg vanligvis skriver om, kunne jeg også ende opp med å skrive om været i Kragerø eller Phnom-Penh.

 

Apropos vær-Sjur!

 

Her er en pitch til Trygdekontoret "DÅRLIG VÆR SPESSIAL".

 

Gjester: Vær Sjur, Eli Kari Gjengedal og sønnen til Kristen Gislefoss, men iført farens dress.

 

Tema 1) Må man være fin for å melde været i Norge?

Tema 2) Dere greier jo faen ikke melde riktig, så hva er vitsen? Saklig opplegg.

Tema 3) Sjur lager Sjurburgere til hele panelet + Seltzer.

 

Avslutter med at Gaute Ormåsen covrer It's raining men.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det hadde jeg og.

 

Dagens beste kjøp: 2,1 kg storfe ytrefilet til 79kg.

Det har tilbud på ytrefilet av svin til 79,-, men da jeg kom fant jeg ikke noen så jeg spurte hu dama bak slakterdisken. Hu gikk bak på lageret og sa jeg var heldig. De hadde EN igjen. Men den var litt stor da, men jeg kunne ta den om jeg ville. Så gir hu meg en pakke med storfe ytrefilet istedet og slår inn prisen som om det var svinefilet. Jeg retta ikke på hu.

 

Det er sikkert batchen fra Argentina som var "feilmerket".

Lenke til kommentar

Ah, nei, jeg har ingen umiddelbare om å dra dit, men jeg skrev i Vær-Sjur at siden jeg forleden skrev om et ekstra sted enn de jeg vanligvis skriver om, kunne jeg også ende opp med å skrive om været i Kragerø eller Phnom-Penh.

 

Apropos vær-Sjur!

 

Her er en pitch til Trygdekontoret "DÅRLIG VÆR SPESSIAL".

 

Gjester: Vær Sjur, Eli Kari Gjengedal og sønnen til Kristen Gislefoss, men iført farens dress.

 

Tema 1) Må man være fin for å melde været i Norge?

Tema 2) Dere greier jo faen ikke melde riktig, så hva er vitsen? Saklig opplegg.

Tema 3) Sjur lager Sjurburgere til hele panelet + Seltzer.

 

Avslutter med at Gaute Ormåsen covrer It's raining men.

Dette er genialt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...