Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta backup av bilder og dokumenter. Jeg har i tillegg lagt inn en del tv-serier jeg har lastet ned som er vanskelig å finne på nytt dersom disken skulle krasje.

 

Også har jeg musikksamlinga der.

Jeg får laste inn det mest essensielle av bilder og lete gjennom etter dokumenter. TV-serier gidder jeg ikke begynner med, og jeg har svært lite musikk her, kun spotify. :)

Lenke til kommentar

I know, men nå er ikke jeg en neckbeard basement dweller.

 

What's your point? :p

Øy! Kaller du meg en neckbeard basement dweller? Jeg er goon, men jeg er ikke proto goon, heller! :p

 

Liker musikk veldig godt jeg, hadde ikke klart meg uten. 65k scrobbles bare der sier vel litt =)

Det er litt lite i grunn. :p

Jeg har 378k scrobbles, men har jo holdt på i litt under 4 år lenger enn deg også, da. :p

Lenke til kommentar

Du med dine 378k har hørt på musikk i anslagsvis 3 år siden du begynte å scroble, eller 131 døgn i året. Det er urealistisk mye for alle som ikke lar mediaspilleren gå mens man sover eller er ute.

Jeg har ikke på musikk når jeg ikke er i nærheten, men jeg scrobbler også på jobb, via WiMP og mobilen, så det får med seg mye.

Og jeg hørte teknisk sett på musikk i 18 år før jeg begynte å scrobble, da det alltid har vært musikk på i vårt hus, men, men.

Jeg ser ingenting galt i alltid ha på musikk så lenge man er i nærheten / ikke spiller spill som krever at man ikke har på musikk / ser film.

 

Gjør i det minste at jeg ikke plages med tinnitusen min. ;)

Lenke til kommentar

I know, men nå er ikke jeg en neckbeard basement dweller.

 

What's your point? :p

Øy! Kaller du meg en neckbeard basement dweller? Jeg er goon, men jeg er ikke proto goon, heller! :p

 

Liker musikk veldig godt jeg, hadde ikke klart meg uten. 65k scrobbles bare der sier vel litt =)

Det er litt lite i grunn. :p

Jeg har 378k scrobbles, men har jo holdt på i litt under 4 år lenger enn deg også, da. :p

 

De fleste bildene jeg har sett av deg er med fjonete neckbeard

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fortell mer.

 

Jeg misset akkurat innleveringsfristen for en obligatorisk oppgave som vi måtte ha inn for å ta eksamen. Dette skulle visstnok være en helt grei oppgave, jeg fikk det ikke til i det heletatt. Usannsynlig at jeg står på eksamen når jeg ikke klarte dette en gang. Noe som suger, stryke på ett av tre fag, og får nok ikke bra på de to siste. Har hatt litt problemer, fikk kyssesyken og var på bedringens vei ved studiestart, så har jeg slitt med søvnproblemer, jeg har ligget oppe til kl. 3-4 og bare stirret i taket. Det har jo da selvsagt gjort at jeg ikke har kommet meg på en del forelesninger, og arbeidslysten og interessen har forsvunnet helt. :hrm:

 

Tenker jeg stikker til en rådgiver i morgen. For sikkerhets skyld har de endret på hele studieløpet for årets studenter (jeg går da 2. år), så hvis jeg dropper ut nå, så er det ikke så lett å bare begynne igjen til høsten da de samme fagene som jeg tar ikke blir arrangert til neste år :hm:

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg har en plan hvis jeg slutter riktignok, jeg reiser til Australia og jobber for kost og losji på gårde/ranch + at det det blir fint å få en avveksling og gjøre litt fysisk arbeid, forhåpentligvis lærer jeg litt også. Etter det så tenker jeg at jeg vil dykke, ville helst tatt divemaster-sertifisering, men mangler en del dykk og et kurs først, så vi får se... det blir ihvertfall en del penger det er snakk om. Til gjengjeld kan man få jobb som divemaster senere ganske mange steder, ikke en godt betalt jobb, men nok til å overleve i asia etc.

Jeg ville gjerne kjørt motorsykkel i australia også, men det ser ut til at det kanskje blir i dyreste laget, da man nesten må kjøpe sykkel (får man solgt til samme pris er det jo greit, men det blir ihvertfall en del bundet kapital frem til man skal reise)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Håper det blir mye å ta seg til på jobb i dag, slik at dagen blir fort og jeg kan komme meg hjem for å glo film i stedet. Må teste om Netflix har noe sebart - de starta skuffende med at det eneste jeg fant av Dr. Who var en random doktor etter år 2000, og da kan det være det samme. Tom Baker eller ingen, forbanna slackere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...