Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hurra! *krysse fingrene for*

 

Dette blir en travel dag på jobb, herlig! Har for en gangs skyld mer enn været. "Hastesak" som må være ferdig til den 18., et 100 år gammelt samvirkelag og tydeligvis gjøre en avtale om å filme to av barna til ei som mamma jobber med. Og diverse annet. Blir greit å alltid ha noe å gjøre, om ikke annet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg er forelsket i ei jeg møtte i helga, får faen ekke sove engang.

 

Klarer jeg ikke manne meg opp til å invitere hun ut på noe iløpet av dagen her er jag offisielt den mest handlingslamma og patetiske karen nord for saltfjellet.

 

Driver og veksler mellom å tro jeg har en skjanse (dvs. Hu var iallefall ganske interessert på lørdagen)

Og at det bare er å glemme fordi jeg har feil sveis, klær, for lite fb venner etc.

 

Nei blir og gi update iløpet av morradagen så får vi se hur det går.

Jeg nekter å tro du er forelsket allerede. Betatt? ja, muligens. Men folk bruker forelsket og elsker så mye at det har gått inflasjon i ordene.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Driver og veksler mellom å tro jeg har en skjanse (dvs. Hu var iallefall ganske interessert på lørdagen)

Og at det bare er å glemme fordi jeg har feil sveis, klær, for lite fb venner etc.

Ja, jenter er kun sammen med gutter med mange FB-venner. Du må ha minst 900, ellers kan du bare ta selvmord på flekken egentlig. Da er det ingen grunn til din videre eksistens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen?

Har Facebook virkelig blitt den sosiale mastodonten jeg har mobbet den for å være?

Med andre ord, har Facebook blitt så innmari viktig for folk at hvordan man portretterer seg selv, og antallet venner er det som avgjør hvorvidt man er "duganes"?

 

Da har jeg i såfall endelig blitt den hipsteren jeg alltid har ønsket å bli <3

 

...Eller så overreagerer en betatt ung mann noe voldsomt.

Lenke til kommentar

Det beste med DNFK: Jeg kan skrive innlegg som lyser av ironi eller sarkasme, men allikevel er det så mange avstumpede sjeler her at minst et par av dere ikke vil forstå det og ta alt man skriver bokstavelig.

 

Jeg tok sarkasmen og spinner videre på den, samtidig som jeg kommer med et stikk.

 

Med mindre du tok "hipster"-kommentaren min seriøst og falt i samme felle selv :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...