Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg er forelsket i ei jeg møtte i helga, får faen ekke sove engang.

 

Klarer jeg ikke manne meg opp til å invitere hun ut på noe iløpet av dagen her er jag offisielt den mest handlingslamma og patetiske karen nord for saltfjellet.

 

Driver og veksler mellom å tro jeg har en skjanse (dvs. Hu var iallefall ganske interessert på lørdagen)

Og at det bare er å glemme fordi jeg har feil sveis, klær, for lite fb venner etc.

 

Nei blir og gi update iløpet av morradagen så får vi se hur det går.

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser på det og, er ganske sikker på at hun liker meg og vet hun er bortimot like sjenert som meg så bør ha gode odds her, blir å møte hun neste helg uansett men skader jo ikke å vise litt initiativmed å invitere hun på mat/film/trening i edru tillstand heller.

 

Ikke så alt for lang tid igjenn her uansett så det blir nå eller aldri. :)

Lenke til kommentar

Det er skremmende hvor usunn jeg kan være om morgenen. Når jeg kommer opp på kjøkkenet og ser restene av eplekaken stå der, er det ikke noe i meg som sier at de sannsynligvis ikke gjør seg så bra som frokost - selv med vaniljesaus. :p Kuttet i det minste ut kremen på kakaoen da, siden jeg faktisk fikk i meg noen brødskiver sammen med kaken - og dyppet brødskivene med brunost i kakaoen, slik jeg gjorde som barn. Helt greit å være en usunn slask i mine øyne, altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...