Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

DNFK forsvant nylig fra mine innlegg, sammen med en drøss andre mer eller mindre interessante tråder. :(

Ja, det blei litt krøll etter at leverandøren kræsja en server som tok seg av en del ting. Mange funksjoner måtte settes tilbake til default eller noe. Var samme dagen som de dynamiske forumtemaene krølla seg.

Jeg fikk motsatt problem av deg. Mange tråder jeg har ignorert dukket plutselig opp i Mine Innlegg igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror endelig jeg har funnet noe jeg kan drikke for å glemme. :p

Har du det som mål? Det er jo helt forferdelig ikke å huske noe.

Ikke nå lenger, men om jeg skulle få det igjen, er det greit å vite hva man kan drikke for å glemme fort og gæli.

 

Kan forresten noen forklare meg hvorfor kattunger spiser støv, smuler, hyssing og avispapir, eller er det bare fordi de spiser "alt"?

Lenke til kommentar

Windows er merkelig. Å klone en SSD og legge inn på en HDD gjør at Windows merket at jeg kjørte piratkopi. I det jeg satte in SSD-en igjen fungerte alt som det skulle. Oh, well. De vil visst ikke at jeg skal bruke SSD-en i HTPC-/LANgamer-maskina. Kommer tid, kommer råd så blir det nok en SSD til. Kan ikke kjøre fra en stakkarslig Green Disk i evigheten. Blir uansett skjermkort i november. Får legge inn SSD i desemberbudsjettet. Kanskje slenge inn en 2TB-disk samtidig.

 

Sånn. Det var dagens oppdatering av ting dere overhodet ikke bryr dere om. Slapp av. Nå har jeg det ute av systemet.

Lenke til kommentar

Tror jeg må bestille meg en reise etterhvert... sommeren da jeg reise alene en mnd. var den forrige gangen jeg følte at alt var helt perfekt.

Nå når jeg er hjemme er det bare dritt, skole som jeg plutselig tviler litt på, søvnproblemer, latskap og generell kjedsomhet, mistet tydeligvis også draget på damene da jeg satte meg på flyet hjemover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...