Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du hvor du skal?

 

Nei, ikke enda. Spørs litt på om en venninne av meg skal være med, hun er bare 19, så da blir det begrenset. Har hørt det ikke er særlig mange bra utesteder for de under 20 her i byen?

 

Styr unna steder som Gossip og VIP i alle fall. Downtown er vel heller ikke av de beste stedene.

Fjordgata / nedre del av Nordre har generelt ikke noen særlige utesteder / nattklubber, og Trondhjem ville vært bedre tjent om folk styrte unna de.

 

Hmm, er Gossip og Downtown jeg har fått anbefalt. Men som sagt, det spørs om hun venninnen min skal være med. Såvidt meg bekjent så er Gossip og Downtown 20+?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kommer du inn på Gossip om du er under 20 år og jente. Bare vis litt kløft til dørvakta og there you go. :p

Antagelig ikke med alle kontrollene som har blitt gjort i det siste, der så mange måtte legge ned/stenges for en periode etterpå. Blir sikkert strengt i noen måneder fremover :p

Lenke til kommentar

Gubben til lillesøster har vært dørvakt på Tiger i Trondheim i 10 år, en av de største uteplassene. Han sa at hvis jenter kommer med mest mulig utringning, sjekkes de ALLTID for leg. Skal mye pupp til for å lure en erfaren vakt som har sett og hørt alt 2000 ganger før.

 

Eierne har ingen interesse av å miste skjenkeretten fordi de slipper inn fjortiser som flasher litt pupp i døra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mja, jeg vet nå ikke det. Gossip er ganske shady. Er stamstedet til søss og venninnene, så jeg skygger alltid banen. Er bare litt over en uke siden flere 18-åringer var inne på Gossip og drakk cava og sprit, fordi ei på 22 i vennegjengen kjente dørvakta. :p

 

Dukka vel forøvrig opp et nytt utested i Fjordgata tidligere i år som hadde utested for 18-åringer, samt café og lounge med fri (?) aldersgrense, og nattklubb for de over 20, spredd over tre etasjer. Synes jeg husker at jeg leste om det i Adressa i vår / sommer. Finner det selvfølgelig ikke igjen akkurat nå, men det er derimot interessant å se at når du googler "utested i trondheim" så kommer det opp sider med både optikere, konditori og Egon Harstad. :p

Lenke til kommentar

Dukka vel forøvrig opp et nytt utested i Fjordgata tidligere i år som hadde utested for 18-åringer, samt café og lounge med fri (?) aldersgrense, og nattklubb for de over 20, spredd over tre etasjer. Synes jeg husker at jeg leste om det i Adressa i vår / sommer. Finner det selvfølgelig ikke igjen akkurat nå, men det er derimot interessant å se at når du googler "utested i trondheim" så kommer det opp sider med både optikere, konditori og Egon Harstad. :p

Hmm.. Diskoteket?

Lenke til kommentar

Tiger som i Tiger Tiger? Det ble da nedlagt for noen år siden (synd i grunn, jeg kjente en av DJ-ene, flott sted), tror sist jeg hørte om det var i 2008 eller 2009. Eller er det et annet utested i Trondheim som heter Tiger?

 

Jepp. Han har bodd på Svalbard en del år nå, så det kan nok stemme. Poenget mitt er at hvis et 20+ utested begynner å slippe inn 16-18 åringer, blir det et konstant problem siden alle vennene deres også vil prøve å komme inn. Til slutt vil NOEN som er forbanna på stupfulle 17-åringer som krangler og småslåss rapportere det til politiet, og utestedet blir stengt. De skarve få kronene denne 17-åringen legger igjen i baren er ikke verdt det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dukka vel forøvrig opp et nytt utested i Fjordgata tidligere i år som hadde utested for 18-åringer, samt café og lounge med fri (?) aldersgrense, og nattklubb for de over 20, spredd over tre etasjer. Synes jeg husker at jeg leste om det i Adressa i vår / sommer. Finner det selvfølgelig ikke igjen akkurat nå, men det er derimot interessant å se at når du googler "utested i trondheim" så kommer det opp sider med både optikere, konditori og Egon Harstad. :p

Hmm.. Diskoteket?

Nei, var ACE nattklubb jeg tenkte på. Diskoteket har vel 20-årsgrense? Mulig Zo Bar er 18 også, finner ikke noe særlig om dem når jeg googler. Hjemmesiden deres er i alle fall rimelig uferdig (ikke så ille som ACE sin vel og merke).

 

Jepp. Han har bodd på Svalbard en del år nå, så det kan nok stemme. Poenget mitt er at hvis et 20+ utested begynner å slippe inn 16-18 åringer, blir det et konstant problem siden alle vennene deres også vil prøve å komme inn. Til slutt vil NOEN som er forbanna på stupfulle 17-åringer som krangler og småslåss rapportere det til politiet, og utestedet blir stengt. De skarve få kronene denne 17-åringen legger igjen i baren er ikke verdt det.

 

Det har du forøvrig rett i, men de kommer seg inn likevel. Det være seg med fake leg eller pupp.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg skulle dit, men endte på Kos i stedet. Overprisa drinker og ikke min type musikk, så jeg stakk på Blæst i stedet. :p

Dog, jeg kommer nok fortsatt til å ha Familien som stamsted, med en og annen tur innom Eld og Kieglekroa, og Blæst for konserter. Evt. ende opp på Royal Garden og bli sjekket opp av gamle burugler i taxikøa. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...