Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min tradisjonelle, kjappe intro:

 

Slimda: Jobber for Norges rikeste mann og genererer nok sikkel over kvinnfolkene her til å fylle ca. hele Nilen. Jo nærmere 12 år de er, jo bedre. Pass på, jenter, vi har en player.

Hedvig: Aspirererende ungdomsskolelærer og liker sodd. Like dårlig sans for språk som for mat.

Bytex: Grinete gamlefar med masse livsvisdom og eksempler fra sin ungdom i nord.

McHansern: Bedre enn deg og kjendis.

Lord Britishface: Stikker innom med akademia, smarte innspill og fabelaktige musikktips.

Notelitt: drug addict.

Datasmurf: Trådens store blogger. Her får vi høre om store og små hendelser, blant annet nedbetalingen av studielånet, litt vær, middagsplaner, hvorvidt søsteren er på warpath eller ikke og hvorvidt luftfuktigheten i arbeidslokalet har økt mer enn 3% av normalen. Litt syt på toppen skader visst ingen.

 

Utover det er det en eller annen hormonell unge. Favorittaktiviteten her inne er circlejerking.

 

edit: hvordan jeg klarte å glemme smurfen i farten er beyond me.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tror dere det er lett å få byttet denne inn igjen?

 

Ja, det tror jeg. Send en mail eller ring til kundeservice om det er mye stress for deg å dra tilbake til IKEA med det for å ta det opp direkte med dem.

Men uansett så må jeg jo dra dit? De har vel ikke så bra kundeservice at de kommer til meg å bytter?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...