Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Everybody loves a good train crash" er et ordtak i USA. Folk liker å se på ekte ulykker på TV..også barn som er vandrende ulykker. Og deres foreldre.

 

Den enes død den andres brød.

Eller i dette tilfellet, den enes drittunge, den andres skadefro.

 

Tror det heter skadefro ihvertfall.

 

Edit2:

Skadefryd!

Fy faen jeg er smart.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Heller et dårlig liv enn en ikke et liv.

Unner ingen å havne i barnverssystemet eller fosterhjem. - Men det er likevel bedre en døden.

Tja, hvis DLF styrer så vet jeg egentlig ikke.

Jeg kunne gjerne tenkt meg og opplevd at DLF vant valget og styrte. Hadde vært interessant og morsomt å se om det egentlig hadde blitt noen forandring. Og dette sier jeg som fan av partiet og en som stemmer så fort jeg ser partiet på en liste.

 

Når ein mann og ei kvinne er veldig glade i kvarandre, kan dei gje kvarandre eit spesielt slags kyss. Då vert av og til dama gravid.

Av og til - for eksempel i hekkesesongen, som pleier å vere i russetida eller fadderveka - skjer dette i grøftefylla på festen til Petter, gjerne også i senga til foreldra til Petter. Dagen etter vakner Lise ved sida av ein kar ho aldri har sett før, som slett ikkje ser like mykje ut som Liam Hemsworth som han gjorde kvelden før.

Då kan Lise tenke "HELL NO", og gå på apoteket og kjøpe ei pille - angrepilla - som "avbryt" dei naturlege prosessene som er satt i gang av det spesielle kysset. Men om dei naturlege prosessane ikkje var sett i gang i utgangspunktet, kunne ho like gjerne tatt ei sukkerpille. Eller eit homeopatisk remedie.

Angrepilla er designa spesifikt for å avbryte svangerskap i startfasen. Det er liksom det pilla gjer, og difor du må ta den innanfor ein ganske streng tidsfrist - det er ikkje ein magisk abortpille, tross alt. Svangerskap i startfasen har ein føresetnad: Befrukta egg. Du synest angrepilla er greit så lenge den ikkje vert brukt "når det er befrukta egg" inne i bilete. Med andre ord, du synest det er greitt med ei angrepille så lenge ho ikkje har nokon effekt.

Som jo er ein fascinerande form for moralsk heilgardering. Har du dobbelsjekka dette med YHVH?

 

Dette var så bra skrevet, Zealuu, at du nå er foreviget i min signatur. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Er noen ottar-medlemmer og andre her som liker å krangle om alt mulig rart, selv når folk er useriøse. Morsomt å lese gårsdagens tull. :p

 

Take note, forresten, dette er det mest patetiske forsøket på å være morsom siden noensinne.

 

Edit: Haha, brainfart, dette skulle jeg egentlig sende til lyc på IRC. Jaja, kan godt stå her og. :D

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg smiler av ting som er morsomt, selv ting som parodierer ting som ikke er morsomt. Men jeg tror ikke du forsøkte å være parodisk, jeg tror det bare var hverdagsmisogyni, og jeg synes ikke det er morsomt. Synes det er enda mindre morsomt at du prøver å spøke det vekk ved å fortsette i samme tralten. Tro det eller ei, Slimer, men jeg er faktisk et veldig muntert og humoristisk menneske.

Lenke til kommentar

Det heter aluminiumsfolie på norsk.

Sorry, det å skrive oppgave på engelsk samtidig som jeg lurker forum er tydligvis ikke det enkleste :p

Riktignok er ikke tinnfolie og aluminiumsfolie det samme, det har blitt laget tinnfolie også, rundt krigens dager da det var mangel på aluminium.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...