Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Dumme folk formerer seg dessverre som kaniner. Octomom, Fourteen and couting etc. er gode eksempler på dette. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) 16 and pregnant. Yes sir. Teenage mom, og den danske serien. Bla bla. Endret 9. oktober 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg satt faktisk i 5 timer en lørdag og så på Teen Moms marathon på MTV..var mere engasjerende enn jersey shore. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er det fortsatt bedre enn å ha kone og unger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det falt deg ikke inn og se.. en film i stedet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Nei, jeg fikk bare lyst å se neste episode, og neste, og neste. Sånne programmer skremmer en jo bare enda mere vekk fra å få barn. Eller Super Nanny. *grøss* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Alvorlig? At det finnes drittunger betyr at du ikke skal ha unger? For alt i verden, alle grunner er gyldige grunner, men den var litt på bærtur. "Noen grønnsaker smaker drit, så jeg skal aldri spise grønnsaker"-logikk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Alle lærde personer er drittsekker så jeg skal for alltid forbli dum. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Alvorlig? At det finnes drittunger betyr at du ikke skal ha unger? For alt i verden, alle grunner er gyldige grunner, men den var litt på bærtur. "Noen grønnsaker smaker drit, så jeg skal aldri spise grønnsaker"-logikk. I alle dager...når ble dette "ta-alt-alle-sier-på-blodig-alvor" tråden? Forrige side, og nå denne. Kvinnfolkene er tydeligvis ute etter å kverulere alt ihjel i dag. Begynner å minne om kommentar-feltet på dagbladet. Mangler bare at noen provoserer FrP/AP-folk også. Endret 9. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) I fail. Endret 9. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Mer det at jeg irriterer meg over de programmene, for alle ser ut til å tro at det er ungene som er drittunger. I samtlige episoder jeg har sett i alle fall så viser det seg at det er foreldrene som feiler brutalt. Soft-spot. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Mer det at jeg irriterer meg over de programmene, for alle ser ut til å tro at det er ungene som er drittunger. I samtlige episoder jeg har sett i alle fall så viser det seg at det er foreldrene som feiler brutalt. Soft-spot. Håhå, føler med deg der, det største problemet med drittunger er foreldrene, bare se på alle disse "problembarn-programmene". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 På et eller annet vis får man en trang til å fortsette å se på det, akkurat som slike flykræsj-dokumentarer på NGC. Du VET de kommer til å kræsje og alle dø, men likevel er det interessant på en morbid måte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 På et eller annet vis får man en trang til å fortsette å se på det, akkurat som slike flykræsj-dokumentarer på NGC. Du VET de kommer til å kræsje og alle dø, men likevel er det interessant på en morbid måte. Har sett flere episoder av det derre klosterskole-programmet på NRK3 enn jeg opprinnelig hadde tenkt, for å si det slik. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 I know that feeling. Jeg har ikke lov til å se på den slags lenger, jeg kaster ting mot TV-en. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Why? Er jo feelgood-tv på høyt nivå, får meg til å ha det litt bedre med meg selv. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Fuck you all, this is the last song of the evening. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, det er sånn ca 50% av virkningen de har på meg. Den andre halvdelen er "HVORDAN KAN NOEN VÆRE SÅ FORBANNA DUMME!?!?!?!?!?!" etterfulgt av å kaste ting på TVen for å få dem til å slutte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Ja, det er sånn ca 50% av virkningen de har på meg. Den andre halvdelen er "HVORDAN KAN NOEN VÆRE SÅ FORBANNA DUMME!?!?!?!?!?!" etterfulgt av å kaste ting på TVen for å få dem til å slutte. Jeg er for fatti... jeg mener, min tro lar meg ikke få eie noen ting, derfor kaster jeg bikkja på tven til den slutter å funke. ..TVen altså. Edit: Nå husker jeg ikke om Kurt Cobain var for at flest mulig skulle få høre musikken hans eller ikke, men ubevisstheten min humret da jeg ikke fikk spille av youtube-klippet på mobil. Endret 10. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) "Everybody loves a good train wreck" er et ordtak i USA. Folk liker å se på ekte ulykker på TV..også barn som er vandrende ulykker. Og deres foreldre. Endret 10. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg