Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alvorlig? At det finnes drittunger betyr at du ikke skal ha unger? For alt i verden, alle grunner er gyldige grunner, men den var litt på bærtur. "Noen grønnsaker smaker drit, så jeg skal aldri spise grønnsaker"-logikk.

I alle dager...når ble dette "ta-alt-alle-sier-på-blodig-alvor" tråden? Forrige side, og nå denne. Kvinnfolkene er tydeligvis ute etter å kverulere alt ihjel i dag. Begynner å minne om kommentar-feltet på dagbladet. Mangler bare at noen provoserer FrP/AP-folk også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mer det at jeg irriterer meg over de programmene, for alle ser ut til å tro at det er ungene som er drittunger. I samtlige episoder jeg har sett i alle fall så viser det seg at det er foreldrene som feiler brutalt. Soft-spot.

Håhå, føler med deg der, det største problemet med drittunger er foreldrene, bare se på alle disse "problembarn-programmene".

Lenke til kommentar

På et eller annet vis får man en trang til å fortsette å se på det, akkurat som slike flykræsj-dokumentarer på NGC. Du VET de kommer til å kræsje og alle dø, men likevel er det interessant på en morbid måte.

Har sett flere episoder av det derre klosterskole-programmet på NRK3 enn jeg opprinnelig hadde tenkt, for å si det slik.

Lenke til kommentar

Ja, det er sånn ca 50% av virkningen de har på meg. Den andre halvdelen er "HVORDAN KAN NOEN VÆRE SÅ FORBANNA DUMME!?!?!?!?!?!" etterfulgt av å kaste ting på TVen for å få dem til å slutte.

Jeg er for fatti... jeg mener, min tro lar meg ikke få eie noen ting, derfor kaster jeg bikkja på tven til den slutter å funke.

..TVen altså.

Edit:

Nå husker jeg ikke om Kurt Cobain var for at flest mulig skulle få høre musikken hans eller ikke, men ubevisstheten min humret da jeg ikke fikk spille av youtube-klippet på mobil.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...