Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boksehanskar, sokker, avkappa hageslange, blender, plastpose, vottar, stearin...

 

 

Zealuu; nåvel, voksne mennesker bør stå til ansvar for sine handlinger, om de er lite gjennomtenkt eller ikke.

 

Eg kan sjå at sjølve tanken på sex medfører eit visst ubehag for deg. Det gjer meg glad. Sjølvsagt må folk ta ansvar for handlingane sine. Bra vi er samde der. Det går imidlertid to veier - som i at du går med på å overlate ansvaret for livmora til ei jente til, uh, jenta sjølv, og lar ho diktere kva som skal skje med den.

 

Eller er det best at smarte menn som deg tek litt ansvar for kvinnfolka i verda - eller iallefall dei mest lausaktige? Dei kan jo tross alt bestemme ganske mykje sjølv allereie.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Zealuu; nåvel, voksne mennesker bør stå til ansvar for sine handlinger, om de er lite gjennomtenkt eller ikke.

Ja, og de tar ansvar ved å ta en angrepille eller ta abort, eller bære frem barnet og beholde det. Valgfrihet, ass. Det er insane like woah.

Her er noen artige Notelitten-sitater:

snip

Jeg digger at jeg alltid har rett.

Kan du motbevise noen av utsagnene mine? - Har jeg evt. sagt noe annet i senere tid?

Jeg tror ikke at det var det som var poenget hans, for å være helt ærlig.
Lenke til kommentar

Det skal jeg nok. Nå har jeg ikke sagt noe om hva andre skal gjøre, i dag har det blitt vidt akseptert å drepe barn før fødselen, og da kan man ikke gjøre noe med det.

 

Kan du motbevise noen av utsagnene mine? - Har jeg evt. sagt noe annet i senere tid?

Det var en ærlig talt uventet respons. Som en pedofil overgriper som spør dommeren "kan du motbevise at jeg synes barn er sexy?".

Rasisme er noe venstrevridde har klart å male til å bli et negativt ord, i dag har det gått så langt at enkelte ikke en gang tror på raser.

 

Pedofili og rasisme kan ikke sammenliknes. Dersom dommeren spør meg hva jeg mener om svarte, vil jeg svare at de gjerne er flinkere enn hvite i basketball, men at de også har en lavere IQ enn hvite. :)

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Er som å poppe ei kvise. I livmora.

Uenig.

 

Jeg synes det er en fin måte å ta ansvar på at man ikke bringer et uønsket barn inn i verden på. De får det som regel ikke så bra.

Da er vel heller adopsjon et tegn på ansvar?

 

Notelitten: Jeg ser poenget ditt. Vi burde gjøre som i gamle dager, gjemme kvinnene vekk fra magen synes til ungen er født, og så sette den ut i skogen.

Hvor sa jeg dette, eller overhodet prøvde å poengtere det?

Lenke til kommentar

Da er vel heller adopsjon et tegn på ansvar?

Det synes jeg så absolutt ikke. Er for mange som blir født allerede, hvorfor da føde flere når man ikke engang kan garantere dem et nogenlunde godt liv? Og det er særlig sannsynlighet her for at de går inn i barnevernssystemet og fosterhjem, og selv om det er bra vi har det tilbudet er det ikke en særlig god måte å vokse opp på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...