Dørslag Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Og folk sier at det ikke er liv i tråden. Jøsses. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det nærmer seg kommentarfeltnivå, nå. Det mangler bare at noen kommer trekkende med Hitler og nazismen. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg vil tro at Hitler var mot abort. Derav kan vi slutte at abort bør være lov og at diskusjonen er over siden jeg dro Hitler inn i den. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er da ikke det? Angrepillen forhindrer graviditet. Ja, men en graviditet som eventuelt kunne skjedd hadde man ikke tatt pillen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Angrepillen er jeg imot, dersom det innebærer et befruktet egg. P-pillen derimot ser jeg ikke som noe problem. Du er i mot angrepilla når ho gjer det ho er designa for å gjere? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det nærmer seg kommentarfeltnivå, nå. Det mangler bare at noen kommer trekkende med Hitler og nazismen. MEN KREKAR FÅR BLI!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Fortell. "Jeg har ikke noen forutsetning for å noensinne bære frem et barn, derfor burde jeg få lov å bestemme over dem som kan det fordi jeg tror på en gud og forkaster flere hundre andre guder" er ikke et godt eksempel på rasjonalitet. De fleste abortmotstandere er a) typen som mener at staten bør holde seg ute fra privatlivet deres og b) menn. Endret 9. oktober 2012 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, men en graviditet som eventuelt kunne skjedd hadde man ikke tatt pillen. Rar logikk. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Du er i mot angrepilla når ho gjer det ho er designa for å gjere? Kunne du forklart dette? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Så hva mener Krekar om abort? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Så hva mener Krekar om abort? Det er haraam. Endret 9. oktober 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Rar logikk. Muligens. Men jeg ser ikke så stor forskjell på verdien av et egg som skal til å bli befruktet, og et egg som ble befruktet i går. Det er fortsatt ikke ordentlig liv ennå. Synes jeg. Er forresten ganske sikker på at Hitler var for abort når jeg tenker over det. Jaja. Endret 9. oktober 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis folk tok flere aborter ville vi sluppet alle disse abortdiskusjonene. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er forresten ganske sikker på at Hitler var for abort når jeg tenker over det. Jaja. Nazi-Tyskland premierte damer som fikk mange barn, så derfor konkluderte jeg som jeg gjorde. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 "Jeg har ikke noen forutsetning for å noensinne bære frem et barn, derfor burde jeg få lov å bestemme over dem som kan det fordi jeg tror på en gud og forkaster flere hundre andre guder" er ikke et godt eksempel på rasjonalitet. Nå har jeg ikke sagt at jeg vil bestemme over noens liv, alle skal få gjøre som de ønsker, med unntak av vold og drap. Abort inngår i den siste kategorien, uansett hvor mye livmor du har. Om man ikke ønsker barn, kan et være en idé å benytte prevensjon, eller eventuelt ta en Ovariotomi. De fleste abortmotstandere er a) typen som mener at staten bør holde seg ute fra privatlivet deres og b) menn. Du glemmer en viktig hovedgruppe her. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Her er noen artige Notelitten-sitater: Negre i USA har en betydelig høyere drop-out rate enn hva hvite har, samt at hvite har høyere IQ enn negre. Betyr dette da at vi kan si at negre er idioter? Jeg kan nemlig tenke meg at om jeg gikk ut og sa hva jeg nettopp sa på gaten, hadde jeg blitt angrepet av SOS Rasisme. Feltherre, det har jo seg slik at svarte løper raskere enn hvite, mens hvite svømmer raskere enn svarte. Det er stor forskjell på raser. Dette er jo punktet hvor de utgjør en trussel til Norge. Hvorfor skal vi gi innvandrere full rett i Norge? De fleste innvandrere kommer til Norge for å søke tilflukt fra sine land, mange av dem sier at de sannsynligvis ville blitt fengslet og straffen når de returnerer, Norge skal da være et tilfluktssted hvor de kan søke ly; innvandrere burde absolutt ikke få rettigheter på lik linje med en nordmann, det er absurd. Isbilen, det er vell det problemet at de assosierer rasismen med nazismen, selv er jeg motstander av nazismen, og folkemordet, og støtter ikke mord overhodet. Men likevell jeg er åpent rasist. Partiet Demokratene hadde en tale i Bergen for en stund tilbake, hvor de skulle ytre sine "rasistiske" meninger i byen, det hele endte med voldelige inngrep fra SOS rasisme, for ikke å snakke om at de kastet ut kallenavn som "rasister" og "nazister". Jeg vil gjøre det klart én gang for alle, at jeg er en rasist, og jeg har både neger OG pakkis-venner. Jeg må si til deg at i dag lever vi i et land hvor rasisme og feminisme har snudd landet på hodet. Negre blir i dag behandlet mye bedre enn hvite, bl.a når det kommer til rettigheter. Om man ser på USA, ser man blant annet NAACP, og andre grupper som fokuserer på negre alene, og ikke hadde brydd seg overhodet om den hvite rase skulle dø ut på dagen. Nå, at enkelte negre opplever rasisme kan stemme, men dette går begge veier, det eksisterer mange kallenavn for hvite mennesker. Selv har jeg hørt at rundt i Oslo blir det nå sett ned på å bli kalt "jøde". Jeg skulle fortsatt likt å se noen havne på rektors kontor for å kalle noen "jøde". Hvorfor har det seg slik at alt sammen snus 180 grader så snart noen sier "neger", eller så lite som "du stinker" til en neger? Hvorfor må vi hvite tolerere rasisme mot oss, når negre ikke må det? Faktum er at enten må alt ulovliggjøres, ellers må vi tillate rasisme, og jeg tror du vet hvor jeg står. Jeg digger at jeg alltid har rett. Endret 9. oktober 2012 av Lord Britishface 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis folk tok flere aborter ville vi sluppet alle disse abortdiskusjonene. Hvis folk bare kunne lært seg og bruke prevensjon. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg hater at jeg elsker at Lord Britishface alltid har rett. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Licht Skrevet 9. oktober 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Kunne du forklart dette? Når ein mann og ei kvinne er veldig glade i kvarandre, kan dei gje kvarandre eit spesielt slags kyss. Då vert av og til dama gravid. Av og til - for eksempel i hekkesesongen, som pleier å vere i russetida eller fadderveka - skjer dette i grøftefylla på festen til Petter, gjerne også i senga til foreldra til Petter. Dagen etter vakner Lise ved sida av ein kar ho aldri har sett før, som slett ikkje ser like mykje ut som Liam Hemsworth som han gjorde kvelden før. Då kan Lise tenke "HELL NO", og gå på apoteket og kjøpe ei pille - angrepilla - som "avbryt" dei naturlege prosessene som er satt i gang av det spesielle kysset. Men om dei naturlege prosessane ikkje var sett i gang i utgangspunktet, kunne ho like gjerne tatt ei sukkerpille. Eller eit homeopatisk remedie. Angrepilla er designa spesifikt for å avbryte svangerskap i startfasen. Det er liksom det pilla gjer, og difor du må ta den innanfor ein ganske streng tidsfrist - det er ikkje ein magisk abortpille, tross alt. Svangerskap i startfasen har ein føresetnad: Befrukta egg. Du synest angrepilla er greit så lenge den ikkje vert brukt "når det er befrukta egg" inne i bilete. Med andre ord, du synest det er greitt med ei angrepille så lenge ho ikkje har nokon effekt. Som jo er ein fascinerande form for moralsk heilgardering. Har du dobbelsjekka dette med YHVH? Gypsy: Eller og/å-reglane. Endret 9. oktober 2012 av Zealuu 28 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis folk bare kunne lært seg og bruke prevensjon. Kondom er kjipere enn både klamydia og uønsket graviditet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg