Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Abortmotstand er å respektere individet, jeg ser ikke helt hvordan det er gammeldags. Det er ikke et individ. Det er en celleklump med samme funksjon og bevissthet som en parasitt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er vi ferdig nå? Ja, for all del. Abortmotstand er å respektere individet, jeg ser ikke helt hvordan det er gammeldags. Newspeak 101. Homeland er forresten veldig bra, men det er ein serie der mykje av moroa kjem frå undringa undervegs. Så å diskutere serien om du nettopp har starta på sesong ein er kanskje ikkje så lurt. Se opp for spoilers. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Som du ser, har abortmotstand blitt veldig kontroversielt anno 2012. - Slik var det ikke for noen tiår siden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Litt som å begrave spedbarn som døde før dåpen under kirkegolvet. Rart, det der. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg sa tiår, ikke århundrer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Staten må få mindre kontroll! Bortsett fra over livmorer, de må de ha bedre kontroll på. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg er autoritær kommer av min religion, jeg har et gammeldags syn på bl.a. abort. Så for deg er det ikke så mye Det Liberale Folkepartiet som Det Liberale (Så Lenge Det Ikke Strider Mot Notelittens Middelalderske Livssyn) Folkepartiet. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Når det gjelder menneskeliv. Kvinner skal få gjøre hva de enn vil med livmoren, så lenge det ikke er et barn der. Lord britishface; nei, overhodet ikke. Endret 9. oktober 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Når det gjelder menneskeliv. Kvinner skal få gjøre hva de enn vil med livmoren, så lenge det ikke er et barn der. Flott, så du er abortmotstander etter 20. uke. Da er vi enige. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Dang, DNFK er fucking bedre enn å stå ute i kulden å sladre med nabokjerringa. Og som en ekstra kommentar så er livmoren min min livmor, uavhengig av hva jeg oppbevarer i den. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Noen leger sier 20. uke, noen sier 1. dag, noen sier 4år etter fødselen, og noen sier 13 år etter fødselen. Abort er like lite greit uansett. Jeg sier meg ikke enig i noe kompromiss for å tillate barne/foster-drap Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Så jævlig bra at du kan bære frem ditt eget uønskede barn dersom du blir gravid, da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg sa tiår, ikke århundrer. Jamvel har dei til felles å vere motiverte utelukkande av dogmatisk tøv. Skilnaden er at medan begraving av udøpte barn under kyrkjegolvet tok slutt då opplysninga breidde om seg, haldt abortmotstanden fram - men no med eit tynt glasurlag av pisspreik som "respekt/fridom for individet", "respekt for liv", "respekt for kvinner" (haha), etc. oppå. Lurer ingen. Take note, Hedvig - dette er internalisert misogyni hos menn. Heng ofte saman med religion og konservativ politikk. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Rasjonell tankegang fungerer ikke mot dagens feminisme dessverre. Det har blitt viktigere å ha rettigheten til å knerte fosteret. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er du også i mot angrepiller, Notelitten? Jeg kjenner så mange som er i mot abort, men for angrepiller, og jeg synes det er så merkelig logikk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Rasjonell tankegangJeg tror ikke du vet hva dette betyr, dessverre. feminisme Ikke dette heller. 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har vært hjemmeværende mor i nesten 3 år. Jeg synes "fedrekvoten" i foreldrepermisjonen er noe tull. Jeg tror ikke jeg er feminist. Jeg er egentlig rimelig sikker på at jeg ikke er feminist. Men akkurat denne kvinnekroppen tilhører meg. Min. Og jeg bestemmer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er da ikke det? Angrepillen forhindrer graviditet. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Lord britishface; nei, overhodet ikke. Jo, det er nøyaktig det det er. Plattformen til DLF er bygget på ideen om så-nær-absolutt-som-mulig personlig frihet, men du vil alvorlig begrense friheten til halvparten av landets innbyggere basert utelukkende på din egen overtro. Rasjonell tankegang fungerer ikke mot dagens feminisme dessverre. Det har blitt viktigere å ha rettigheten til å knerte fosteret. Oi oi oi, en misogyn rasist! Slår aldri feil. Endret 9. oktober 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Rasjonell tankegangJeg tror ikke du vet hva dette betyr, dessverre. Fortell. Er du også i mot angrepiller, Notelitten? Jeg kjenner så mange som er i mot abort, men for angrepiller, og jeg synes det er så merkelig logikk. Angrepillen er jeg imot, dersom det innebærer et befruktet egg. P-pillen derimot ser jeg ikke som noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg