Lami Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Maks fart for et menneske med armer og bein holdt vekk fra kroppen er ca. 195km/t, med armer og bein inntil kroppen kan farten komme opp i ca. 320km/t I tilstrekkelig store høyder er luftlaget mye tynnere, noe som betyr at luftmotstanden bli langt mindre. F=mg. g er konstant (9.81m/s2) Endret 9. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Mach 1: M = V / a V er tettheten til mediumet. a er lydhastigheten i mediumet. Hastigheten til lyd er mindre oppe i atmosfæren, hvor luften er tynnere. Det vil altså være enklere å oppnå lydens hastighet i atmosfæren, både på grunn av tettheten til lufta, og hvor høy hastighet lyden kan oppnå der. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, ok. Tusen takk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 *i fink you freeky* RIP Music 1-2012. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Yolandi er for deilig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Slimda: Kan du relatere deg til Egils Datasupport? Slimda er nok mer som gutta i The IT-Crowd, bare uten morsomhetene og vitsene. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Kanskje ALT blir bra i 2013. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis ikke, har vi jo 2014 å se frem til. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 2012 har vært tidenes musikk-år, så fuck off! Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det har ikke blitt produsert god musikk siden 1979, da. Jeg skulle ønske jeg var like gammel som pappa og levde da musikken var musikk. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Spennende hvordan dagens pop-idol spyr på scenen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Nå skal han visst hoppe når som helst! Jeg tar det tilbake til det, så slipper vi krankling om musikk, og alt var bedre før og blablabla. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Blir sikkert utsatt til imorra..også dagen etter..og dagen etter der. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Neida, det virker ganske klart nå. Han har kommet på plass og alt ser bra ut, nå må de bare få ræva i gir og få opp den jævla kapsulen snart. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Slimda: Kan du relatere deg til Egils Datasupport? Slimda er nok mer som gutta i The IT-Crowd, bare uten morsomhetene og vitsene. Jeg er litt sånn som de i Friends bare at jeg har ingen venner og sitter bare foran dataen og av og til ser jeg på Friends oi dette ble veldig meta, Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Slimda er nok mer som gutta i The IT-Crowd, bare uten morsomhetene og vitsene. Jeg burde kanskje se IT-Crowd slik jeg kan svare tilbake på dine slemme ord. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er litt sånn som de i Friends bare at jeg har ingen venner og sitter bare foran dataen og av og til ser jeg på Friends oi dette ble veldig meta, Jeg satt tidligere og tenkte på hvem jeg var mest lik i Friends, og kom frem til Ross, som gjorde meg litt trist, for han er jo så patetisk, sutrete og irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Du har endelig innsett det, ja? Tulla! Du la opp til det selv da...! Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PLzTxK9jsVU Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Du har endelig innsett det, ja? Tulla! Du la opp til det selv da...! Det sårer meg at du føler deg nødt til å forklare at du tuller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg