Heddy Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jo, vi har alle vokst opp, og blitt ansvarsfulle og moralske mennesker. Flørting er en synd og umoralsk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er fremdeles flørting i tråden, men det er utelukkende når Slimda er her, samt en gjeng jenter på 14-15 år. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg bruker 1 pakke bacon på 1-2 brødskiver så det går tomt med en gang. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg spiste noe overprisa tullball fra deli de luca siden det var snakk om middag. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Hedvig: Så klart. Og cola er sunt. 8D Men utenom det høres det ut som om alt er ved det normale. Med unntak mengden nick jeg ikke kjenner igjen for fem flate øre. Og bilder. Hvorfor skifter alle avatar? *oppgitt sukk* Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 fordi vi er kule autograf - 50 kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Helvetes Mozilla Firefox som maser opp den jævla et skript svarer ikke hvert femte minutt. Nå har den fryst seg, og jeg kan ikke trykke på stopp skript. Endret 7. oktober 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg spiste noe overprisa tullball fra deli de luca siden det var snakk om middag. Jeg føler meg smurfete i dag, så her er min: Jeg skal se Taken 2 i morgen. Er den underholdende dårlig eller kjedelig dårlig? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ut i fra det jeg har lest er den underholdende og kul nok, men en del treigere og kjipere enn det mesterlige eneren. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Skal jeg forhåndsdømme den tror jeg den er god underholdning men ikke noen kvalitetsfilm. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Jaja, så lenge jeg ikke kjeder meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ville heller sett sinister eller dredd om jeg skulle på kino tho. Har killing them softly kommet ut enda? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Dredd skal jo være sykt bra, faktisk. Har jævlig lyst til å se den selv. Har max troa. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ut i fra det jeg har lest er den underholdende og kul nok, men en del treigere og kjipere enn det mesterlige eneren. Hvordan var det å bli dasket 3 ganger på rumpa i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Mesterlig meg i ræva. I tegneseriene tar ALDRI dredd av seg hjelmen. I filmen gjør han det umiddelbart får å vise at det er "selveste Sly". Det er så mange ting de bare har funnet på til filmen som ikke hører hjemme i tegneserie-universet i det hele tatt. Og Dredd er jo en tegneserie-karakter. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ja, vi prater i hvertfall ikke om denne: Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Nå er det ikke lenge til Looper kommer på kino heller. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 jeg har sett den, hah! flott film tho. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ånei, jeg så scener fra Den lille prinsessen, og nå sitter jeg og hulker. Kommer ikke til å få sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg