L4r5 Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hvor mange grader? 90 Edit: De siste tre dagene med matte har vært så totalt bortkasta at den egentlige læreren er nødt til å gå gjennom det på nytt. Ellers kommer alle i klassen til å slite på prøver og eksamen. Endret 5. oktober 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Got a feeling 21 is gonna be a good year, dududu. Hjem straks! Turer mot Værnes snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Hrmpf. EBU sitter på rettighetene til "Flukta frå dyreskogen" og vil ikke la NRK gi det ut på DVD, selv om de er utgitt i Frankrike og Tyskland. -_- Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Yes, jeg fikk lest ut Of Mice and Men på flyet, da kan jeg skrive reading response nå, og få det unnagjort. Greit å få gjort ting som ikke har frist før noen uker. Endret 5. oktober 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Er vel da bare å skaffe seg Flukten fra Dyreskogen på engelsk? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Er vel da bare å skaffe seg Flukten fra Dyreskogen på engelsk? Det blir jo på ingen måter det samme. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Man slipper de irriterende dialektene om ikke annet. 1 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Nei, skal man være folkelig å kjøpe seg grandiosa og cola til middag? Jeg tror det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Er vel da bare å skaffe seg Flukten fra Dyreskogen på engelsk? Nei, ærlig talt. Uten dubbinga er det jo langt fra det samme. Det er jo nesten hele sjarmen. Matzerath, go for it. Søss og jeg er alene hjemme så vi klinte til med sånn "fancy" Peppes hjemmelaget. Og øl. Awesome. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Søss og jeg er alene hjemme så vi klinte. Awesome. Ja. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Moddsa og veilderne er og koserseg ilag nå. Bruk muligheten til å gjøre hva dere vil denne stunden! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg får diabetes av koreansk TV. Liker det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Nei Hvorfor er ikke du også der? Virker som dem har det hyggelig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg får diabetes av koreansk TV. Liker det. Velkommen til diabetesen din. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Det har de garantert. Jeg hadde dessverre ikke mulighet denne helga. Derfor jeg ikke er der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Fordi Lars bor i Bergen og "festen" er i Oslo? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Søss og jeg er alene hjemme så vi klinte. Awesome. Ja. Et øyeblikk trodde jeg faktisk det var det han skrev. Slemt av deg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg bare registrerte det uten å heve øyenbrynet. Ble ikke overrasket engang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg