TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hmf, og du henger i Metaltråden, liksom. ATB, liksom. HMF. Ikke regn med meg som bare metal elsker jeg liker nesten alle sjangere i musikken. Hører på alt fra Satyricon til Celine Dion og Edvart Grieg til Dr. Dre Endret 13. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hmf, og du henger i Metaltråden, liksom. ATB, liksom. HMF. Var ikke du eldre enn fjorten? Oo Asså lizzom..lizzm atte og SA han bare det ass, og da SA jeg det atte og han bare JA ikke sant? Endret 13. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Haha, man vil alltid se på yngre søsken som små. Jeg har lært litt av å være yngst (: Sant det, jeg ser på søss (som nå er 18) og hennes venninner som fjortenåringer enda Kan ha noe med at de er skikkelig fjortis, men ... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sant det, jeg ser på søss (som nå er 18) og hennes venninner som fjortenåringer enda Kan ha noe med at de er skikkelig fjortis, men ... Du er ikke så gammel, smurfen! Du skal være like gammel/yngre enn meg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ha ha ha, yngre enn deg? Hva slags inntrykk har jeg gjort meg egentlig? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kan ha noe med at de er skikkelig fjortis, men ... Etter det du skriver om henne trodde jeg og hun var fjortiss enda. Hvor gammel tror folk jeg er da? Fasit i profilen, men ikke juks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Tja, rundt 20 vil jeg tippe. edit: Hadde jeg rett? *sjekke* Yay, close ^^ Endret 13. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Okay, lol. Bloggen min eier. Jeg oppretta den nå. Seriøst. Den eier. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ha ha ha, yngre enn deg?Hva slags inntrykk har jeg gjort meg egentlig? Du ser ikke sånn ekstremt gammel ut, tror jeg. Hvor gammel tror folk jeg er da? Fasit i profilen, men ikke juks. Gammel!!!!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ATTENTION! Penis calling Intimvask! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Weehh?? Spennende? Shtian. Nei.. Ikke egentlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tja, rundt 20 vil jeg tippe. edit: Hadde jeg rett? *sjekke* Yay, close ^^ Spot on, faktisk. ^^ Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Shtian. Nei.. Ikke egentlig. Idaaa Lønn i morgen. Noen som har planer om å trekke litt frisk luft i løpet av helga? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hmm. Hvordan kan jeg se eldre ut? Var på mitt favorittutested i går og tok en kald øl før konserten, og jeg måtte vise leg. Det har jeg aldri før måtta der. Uting. Venninna mi som ser ut som hu er 16, men som er 19 og egentlig ikke slipper inn der fordi det er 20 års (hu har ikke noe pupper å vise frem heller) aldersgrense, var det null stress med. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Trenger litt hjelp.. Er rosa sauer automatisk homse-sauer? nie sier det.. :/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Trenger litt hjelp.. Er rosa sauer automatisk homse-sauer? nie sier det.. :/ Ja, de er det. De er også mye bedre enn de lilla sauene... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Trenger litt hjelp.. Er rosa sauer automatisk homse-sauer? nie sier det.. :/ Ja, de er det. De er også mye bedre enn de lilla sauene... Til helvete med dere alle! Rosa sauer er ikke automatisk homse-sauer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg