settings Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 med hull i lomma? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Nei, lommene har jeg klipt bort. Må ha litt luftehull. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Lang tid tror dere OL stadionen i London i år, brukte på å tømmes for folk? Google hjelper ikke :/ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Lang tid tror dere OL stadionen i London i år, brukte på å tømmes for folk? Google hjelper ikke :/ Om alle strømma ut ville det nok gå på (tipper jeg) 30-35min men noen blir jo sittende Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Akkurat spist kenguru. Det var... interessant! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Ooh, det har jeg ikke spist på noen år. Hva synes du om det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Tastes like chicken Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Detaljer, detaljer. Tar bare på meg bjørnekostymet mitt, så skjønner de nok at det bare en festlek. Jeg tror du faktisk er seriøs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg føler meg så tom inni meg, som om jeg har kasta noe viktig uten å vite det. Dette til tross for at jeg er helt sikker på at alt det jeg kasta i går bare var ræl. Kanskje med unntak av skriveren, men den fungerer ikke lenger, og hva er vitsen med å ha en defekt skriver stående å oppta verdifull hylleplass? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Inviter en venn over og få han til å fylle deg opp, Datasmurf. Da føler du deg neppe så tom inni deg lenger. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Detaljer, detaljer. Tar bare på meg bjørnekostymet mitt, så skjønner de nok at det bare en festlek. Jeg tror du faktisk er seriøs. Er ikke jeg alltid seriøs i denne tråden? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Gah... Fullstendig skrivesperre er ikke gøy få timer før oppgaven skal inn. Dette blir en crappy oppgave, så regner med det blir ikke godkjent og at jeg må skrive på nytt. Har heldigvis bedre tid fram til frist nr. 2. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 kan noen kjøre hackinga til vg opp i ræva på journalisten? hvor mange ganger har vg kalt ddos for hacking nå? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Inviter en venn over og få han til å fylle deg opp, Datasmurf. Da føler du deg neppe så tom inni deg lenger. Ja, det hadde vært noe. Siden jeg ikke har noen venner som er villige til å gjøre det, så kanskje du vil? Forøvrig saboterer Java for Vær-Sjur i dag. Får ikke til å laste opp noe på nett. >< Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Gah... Fullstendig skrivesperre er ikke gøy få timer før oppgaven skal inn. Dette blir en crappy oppgave, så regner med det blir ikke godkjent og at jeg må skrive på nytt. Har heldigvis bedre tid fram til frist nr. 2. Vi har noe til felles! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Og der var Vær-Sjur ute. Sjur - Java, 1-0. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg klikker snart vinkel på den tørre mattevikaren. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvor mange grader? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2012 ^ Lol. Søsteren er hjemme for helga, og jeg skulle legge over noe Dexter på hennes Mac Airbook. Makan til flott laptop skal man lete lenge etter. Men for et idiotisk OS Jeg skjønner faktisk ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg