Datasmurf Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg fikk en transformer-leke i dag. Den er retardert. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei, gutta. Liv her fortsatt? Hvordan er interessen rundt en ny runde med secret santa? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) "Sit your 5 dollar ass down before i make change" Beste utrykket jeg har hørt på lenge. Tror jeg skal melde meg på secret santa i år Endret 3. oktober 2012 av Gyr0 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg er nok med jeg også. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Jo, jeg er med i år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg er med hvert eneste år. Selv om jeg ikke har fått pakke hvert eneste år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Det er rimelig bra gjort. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Satser på å bli med denne gangen og. Med håp om å få pakke denne gangen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Mattevikaren prøver å dysse meg i søvn. Jeg sverger! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hvorfor skal elektronikk være sååååå vanskelig. Skal jo bare kontrollere et par solenoider og et varmeelement med temperaturkontroll + litt timer, og skal kunne styres manuelt via knapper + noen leds som viser aktivitet Endret 4. oktober 2012 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Det hadde ikke vært like gøy om det var enkelt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jo, for jeg er ikke elektronikkperson, jeg liker å lage ting, men ikke når ting som dette står i veien for meg Automasjon er noe dritt, skal prøve å hustle ei jeg kjenner som går på elektroautomasjon til å fikse for meg tror jeg Åjo, og for å gjøre det værre vil jeg gjerne ha nøyaktighet på termometeret ned til 0.1gradC Endret 4. oktober 2012 av multisync Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ei ei ei. Står ovenfor mitt livs tøffeste avgjørelse. Jeg klarer ikke tenke straight. Eller være rasjonell overhodet. ._. Ikke vet jeg hvem jeg skal snakke med heller. Le fuuu! Halp pls Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Moderatorene og Administratorene har treff i Oslo i helga. La oss storme lokalene deres og trolle de. Ei ei ei. Står ovenfor mitt livs tøffeste avgjørelse. Jeg klarer ikke tenke straight. Eller være rasjonell overhodet. ._. Ikke vet jeg hvem jeg skal snakke med heller. Le fuuu! Er da vel bare å fyre løs på et innlegg her vel? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ei ei ei. Står ovenfor mitt livs tøffeste avgjørelse. Jeg klarer ikke tenke straight. Eller være rasjonell overhodet. ._. Ikke vet jeg hvem jeg skal snakke med heller. Le fuuu! Halp pls Ta en pille. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Moderatorene og Administratorene har treff i Oslo i helga. La oss storme lokalene deres og trolle de. Jeg liker dennne ideen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Kast en bløtekake på dem for meg siden jeg ikke skal være der. Skal dere ha addressa forresten? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Grafikkprogrammeringsforelesning, whoooo. Jeg trenger kaffe og middag snart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Kast en bløtekake på dem for meg siden jeg ikke skal være der. Skal dere ha addressa forresten? Send adressen, så fikser jeg barnehageunger som kan komme og reprodusere forummiljøet de mest sannsynlig vil savne på treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg