Balli Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 pc'en skrur seg av etter kort tid med gaming. skjer i NFS MW, NFS world og BF3 så hva skal jeg gjøre nå? Sjekket dine Settings? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 pc'en skrur seg av etter kort tid med gaming. skjer i NFS MW, NFS world og BF3 så hva skal jeg gjøre nå? Vente på at Lyc skal skrive sarkastiske innlegg om operativsystemet ditt. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Hvorfor er kabeltv bredbånd såå dyrt? Har eidsiva (get) og får bare 5mbit for 299,- . Sykt når jeg kjenner folk med 70 ned fra Canal Digital for samme pris. Eidsiva er eneste muligheten her og.. Får ikke CD. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Canal Digital = Kabeltv. Hvorfor er kabeltvbredbånd så dyrt? Nei, det er jo ikke det? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Keen på HB. MEh... får spise en maiskolbe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) pc'en skrur seg av etter kort tid med gaming. skjer i NFS MW, NFS world og BF3 så hva skal jeg gjøre nå? Vente på at Lyc skal skrive sarkastiske innlegg om operativsystemet ditt. Hva da? Jeg har aldri hatt noen problemer med det. Tregt, buggy, tungvindt, dyrt, inkompatibelt, lite funksjonelt, mye jobb å vedlikeholde, umulig å gjøre noe annet i det, the list goes on. Problemet er at ein ikkje kan leike overlegen og betrevitande med windows. Joda, og de folka er de verste som finnes. Noen jobber i hotellbransjen. Endret 2. oktober 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Canal Digital = Kabeltv. Hvorfor er kabeltvbredbånd så dyrt? Nei, det er jo ikke det? Formulerte meg dårlig. Vet at CD er kabelTV. Spørsmålet er hvorfor get/eidsiva er så forbanna dyrt ift hastighet. Gidder ikke ha fasttlf bare for å få ADSL. Endret 2. oktober 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Gah, jeg savner å snuse. 23,5 timer siden jeg tok den forrige prisen. Jeg er en svak, svak person. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Det tar ca 48 timer å bli kvitt nikotinbehovet. Hold ut et døgn til. You can do it. Endret 2. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Canal Digital = Kabeltv. Hvorfor er kabeltvbredbånd så dyrt? Nei, det er jo ikke det? Formulerte meg dårlig. Vet at CD er kabelTV. Spørsmålet er hvorfor get/eidsiva er så forbanna dyrt ift hastighet. Gidder ikke ha fasttlf bare for å få ADSL. Har de monopol? Derfor. Endret 2. oktober 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tok get fordi vi har masse avtaler med get i blokka. 0 i oppstartsgebyr, -150 i mnd rabatt osv. Betaler MYE mindre for 30/5 enn jeg betalte for 8/1 på telenor. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Håper dere liker den nye signaturen min. Selv synes jeg den er 10/10. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Kan ikke du sitere den? Har skrudd av signaturer, så vil se hvordan den ble seende ut Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Kan ikke du sitere den? Har skrudd av signaturer, så vil se hvordan den ble seende ut [18:00:08] Geir Slimda: Jaja, jeg får iallefall mange tomler på aviskommentarene mine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Haha. Joda, riktig det. *edit* Synd han tok ut smileyen min da. Jaja, jeg får iallefall mange tomler på aviskommentarene mine. Endret 2. oktober 2012 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har noen sanger som er i alac-format. De vil jeg ha i mp3-format. How do? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har noen sanger som er i alac-format. De vil jeg ha i mp3-format. How do? dBpowreamp med en ALAC plug-in? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Takker. Trengte ikke noe plugin btw. Also: Hvor dumme tror internett at vi er? Skulle laste ned en torrent og fikk en exe-fil. Som om jeg kjører den. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Men vi VET du har lyst!!! Kanskje det er noe AWESOME! Kom igjen! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har noen sanger som er i alac-format. De vil jeg ha i mp3-format. How do? LAME. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg