Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Høstferie..er et konsept jeg ikke skjønner meg på. Hvorfor skal skoleungene ha en uke fri like etter de har begynt på skolen? Det er jo galskap. Fører til at halve ungeflokken kommer med pappa/mamma på jobb om dagene.

Ferien er til for de late slaskene vi kaller lærere. Kanke jobber mer enn fem uker av gangen, vet du.

Du dro til Berlin for en uke siden og drakk øl og brennevin fra klokka åtte om morran til leveren prøvde å permanent forlate kroppen din.

 

Snakk du a.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

edit: æh denne setningen ble jo helt rar, prøver igjen en to tre

 

edit: Ja, det er de vil ha deg til å tro, men de rike blir stadig rikere og middelklassens (i mangel på en reell underklasse i Norge) og når bankene til slutt ikke kan bli forsikret av staten lenger er det middelklassens sparepenger som ryker først mens de rike tar til seg restene og den "eneste store middelklassen" blir en eneste stor underklasse.

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

edit: æh denne setningen ble jo helt rar, prøver igjen en to tre

 

edit: Ja, det er de vil ha deg til å tro, men de rike blir stadig rikere og middelklassens (i mangel på en reell underklasse i Norge) og når bankene til slutt ikke kan bli forsikret av staten lenger er det middelklassens sparepenger som ryker først mens de rike tar til seg restene og den "eneste store middelklassen" blir en eneste stor underklasse.

Jeg venter i spenning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...