Mchansern Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Høstferie..er et konsept jeg ikke skjønner meg på. Hvorfor skal skoleungene ha en uke fri like etter de har begynt på skolen? Det er jo galskap. Fører til at halve ungeflokken kommer med pappa/mamma på jobb om dagene. Ferien er til for de late slaskene vi kaller lærere. Kanke jobber mer enn fem uker av gangen, vet du. Du dro til Berlin for en uke siden og drakk øl og brennevin fra klokka åtte om morran til leveren prøvde å permanent forlate kroppen din. Snakk du a. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 En gang da jeg var i utlandet shottet jeg så mye øl at jeg ble litt dårlig, men det var billig da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Høstferien var opprinnelig til for at ungene skulle hjelpe til med innhøstinga på gårdene, ikke for at de skulle ha ferie. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Høstferien er bare for overklassen og lærere, legg merke til at på din jobb er det bare lederene som drar på høstferie med sine barn. Underklasse og middelklasseforeldre sender ungene på SFO/til besteforeldre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Mao, det er "underklassen" og "middelklassen" som faktisk jobber. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 "Underklasse", "middelklasse", "overklasse". Norge er en eneste stor middelklasse. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) edit: æh denne setningen ble jo helt rar, prøver igjen en to tre edit: Ja, det er de vil ha deg til å tro, men de rike blir stadig rikere og middelklassens (i mangel på en reell underklasse i Norge) og når bankene til slutt ikke kan bli forsikret av staten lenger er det middelklassens sparepenger som ryker først mens de rike tar til seg restene og den "eneste store middelklassen" blir en eneste stor underklasse. Endret 1. oktober 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva gjør man når en kamerat har stjelt dyna mi og sovna oppå? jeg likte den dyna Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Ruller ham vekk? Jeg er forøvrig kraftig bedøvd og lesper som et uvær når jeg snakker. Høres ut som en blanding av Sylvester og Daffy. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 edit: æh denne setningen ble jo helt rar, prøver igjen en to tre edit: Ja, det er de vil ha deg til å tro, men de rike blir stadig rikere og middelklassens (i mangel på en reell underklasse i Norge) og når bankene til slutt ikke kan bli forsikret av staten lenger er det middelklassens sparepenger som ryker først mens de rike tar til seg restene og den "eneste store middelklassen" blir en eneste stor underklasse. Jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Ser virkelig ikke problemet med høstferie og at barna sendes på en faktisk ferie? o_o Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 "Underklasse", "middelklasse", "overklasse". Norge er en eneste stor middelklasse. Bilen min sier noe annet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Øvre middelklasse eller nedre eller rik. Hvis du ikke kvalifisererer så blir du ikke no vakkert lik. 2 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Bilen min sier noe annet. Bilen din sier heller lite om klassetilhørighet, den sier mye om hvor du er fra. I ditt tilfelle, ei lita bygd i hjertet av Follo. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Kan vi ikke bare sende alle ungene til gårds da? Så kan lærerne ha "planleggingsdager", vi andre kan dra på jobb og alle blir glade og fornøyde. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Bilen din sier heller lite om klassetilhørighet, den sier mye om hvor du er fra. I ditt tilfelle, ei lita bygd i hjertet av Follo. Du er en ekte menneskekjenner. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Skype nerds: meldinger sendt etter kontakten har logget av, vil da personen se dette seinere? Endret 1. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Skype nerds: meldinger sendt etter kontakten har logget av, vil da personen se dette seinere? Jada. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Da har man oppgradert til 40 megabit nettlinje. Skal være oppgradert i løpet av 2-3 timer i følge StjeleHor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg