Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som har hatt masse problemer med YouTube i det siste? Det fryser, henger seg opp og er generelt jævla treigt. Er bare der PC-en oppfører seg rart...

 

Ikke noe mer enn vanlig. Jeg har irritert meg over Yotube helt siden det ble umulig å laste inn filmene fullstendig før man begynner å se. Det er så ødeleggende for stemningen når filmen stopper halvveis, spesielt hvis det er musikkvideoer.

Lenke til kommentar

Likte ikke tribute-albumet noe stort. Kanskje jeg er for stor fan av Fleetwood Mac til å like det. Kanskje ikke min smak helt av covere. Dunno.

Jeg er også stor fan av Fleetwood Mac, men samtidig elsker jeg stort sett slike tribute-plater. Særlig de som jeg får med når jeg kjøper Mojo og Uncut. Synes Billy Gibbons' cover var ufattelig rått.

 

Og når vi snaker om rå saker, nettopp tilbake fra skolekonsert med 22. Det var magisk og tok helt av. Jeg har fortsatt ikke hørsel, og mikrofonen peaka som faen, uansett hvor i salen jeg sto. En av lyskasterne de hadde satt oppå et av monitor-settene, falt ned. :p Kjente det i hele kroppen. Synd dagens kids ikke har peilig på bra musikk og hovedsaklig bare hører på r&b, hip-pop, listepop og hva enn som er på de Hard Dance Mania-platene. :|

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Mens vi er inne på skolekonserter så hadde vi Datarock på besøk før de ble godt kjent. Det må ha vært den kleineste konserten de noen gang har hatt, tror vi var en eller to klasser, altså veldig få siden det var en liten plass, og bare lærerne som gadd å late som de likte det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...