cowboy bob Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Hah, jeg fant deg på facebook. Og jeg som hadde tenkt å bytte til et profilbilde som ikke var 2 år gammelt. Hvorfor søkte du meg opp på Facern dersom du ikke skulle legge meg til btw? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Stalker Men du hadde en skuffende lukket profil. Endret 30. september 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Hvem er det som er så patetisk at de stalker FB'en til andre? Herregud Endret 30. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Why can't we get a grip on our man-to-hand relationship. Come to terms truly how we feel. Endret 30. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 bytt til redbull og dubstep da. hvordan er pandora? Har ikke sansen for Red Bull når jeg skal sove, og dubstep foretrekker jeg også på dagtid - så lenge det er andre folk i huset. Kjedelig å høre på dubstep på lavt volum. EDM generelt, mens med jazz går det greiere. Samt at mamma har større toleransegrense for jazz, og pappa liker det, så det gjør det enda mer okay. Pandaria er så langt rimelig fantastisk, jeg spiller hovedsaklig Farmville og Pokémon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Når jeg fant ut at Bundy bodde noen mil fra meg stakk jeg sørover til Drammen. Sitter du og "chillern" med Julebruskongen (registrert varemerke) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Jeg er veldig godt likt IRL. Det er ditt utsagn, hvordan kan vi vite at det stemmer? i filmene sier alltid voldsmannen at han ikke skal skade offeret. og voldtekstemenn sier jo alltid at de er ufarlige. Walken : "Shall I tell you a story.......my father......was a very important man. All his life he had a moustache....when it turned gray he used what women use for their eyes.....mascara !" "My father used that barbershop.....I use that barbershop" Endret 30. september 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Når jeg fant ut at Bundy bodde noen mil fra meg stakk jeg sørover til Drammen. Sitter du og "chillern" med Julebruskongen (registrert varemerke) Har bare sett JBK en gang. Tror han bor utenfor selve byen. Og sannsynligvis under oppsyn, så sprø som han kan være til tider drar han neppe langt unna nabolaget. Jeg så han inne på platekompaniet i sentrum en gang, med sølvjakka og alt. Han sto og hørte på CD'r og ropte HALLAAA til alle som kom inn. Endret 30. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Stalker Men du hadde en skuffende lukket profil. Haha, er greit det, er ikke som om jeg har gjort så veldig mye for å skjule identiten min her på foraet (ref. til sure poster på Facebooksiden til diskusjon når forumet er nede i caps lock elns) Var et eller annet galt med profilen min før faktisk sånn at den enten var helt skjult sånn at noen måtte klikke på meg via en kommentar elns eller helt åpen så er derfor den er såpass lukket, selv om det kanskje er mulig å åpne litt opp uten at alt blir ødelagt igjen nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Hvilken dag er det i dag? Det er Disco-søndag. http://www.youtube.com/watch?v=E5gNYVia2rg 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 får-i-kål til middag = pizza og cola på rommet. stinker dritt i hele huset. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Oh hai guys! lenge siden sist! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Guys hai Oh! Siden sist er det lenge siden! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 får-i-kål til middag = pizza og cola på rommet. stinker dritt i hele huset. Hadde ikke sett naboen under på et par uker. Trodde hadde daua og det begynte å lukte liksaft. Tok feil, var fårikål. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Fårikål er mat egnet konger. Dere har smaksløkene til en seksåringer som bruker ketchup på alt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Fårikål har lite smak og er generelt en veldig tam matrett. Er populært kun pga tradisjon. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Fårikål er jævlig godt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Wtf settings? Pizza og cola? Kanskje en HEL KETCHUP FLASKE PÅ DET HELE? Wtf Gypsy? Lite smak? Tam rett? :nei2: Fårikål er så jævla godt. Selv liker jeg å grabbe til meg så mange pepperkorn så mulig, for det blir ekstra godt med mange pepperkorn i kjeften. Endret 30. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
Qake Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Fårikål er jævlig godt. Lam er tingen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Wtf Gypsy? Lite smak? Tam rett? Har du enda ikke skjønt at han er et troll? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg