Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bytt til redbull og dubstep da.

 

hvordan er pandora?

Har ikke sansen for Red Bull når jeg skal sove, og dubstep foretrekker jeg også på dagtid - så lenge det er andre folk i huset. Kjedelig å høre på dubstep på lavt volum. EDM generelt, mens med jazz går det greiere. Samt at mamma har større toleransegrense for jazz, og pappa liker det, så det gjør det enda mer okay.

 

Pandaria er så langt rimelig fantastisk, jeg spiller hovedsaklig Farmville og Pokémon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg er veldig godt likt IRL.

Det er ditt utsagn, hvordan kan vi vite at det stemmer?

i filmene sier alltid voldsmannen at han ikke skal skade offeret.

og voldtekstemenn sier jo alltid at de er ufarlige.

 

Walken : "Shall I tell you a story.......my father......was a very important man. All his life he had a moustache....when it turned gray he used what women use for their eyes.....mascara !"

 

"My father used that barbershop.....I use that barbershop"

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Når jeg fant ut at Bundy bodde noen mil fra meg stakk jeg sørover til Drammen.

 

Sitter du og "chillern" med Julebruskongen (registrert varemerke) :D

 

Har bare sett JBK en gang. Tror han bor utenfor selve byen. Og sannsynligvis under oppsyn, så sprø som han kan være til tider drar han neppe langt unna nabolaget. Jeg så han inne på platekompaniet i sentrum en gang, med sølvjakka og alt. Han sto og hørte på CD'r og ropte HALLAAA til alle som kom inn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Stalker :mellow:

 

Men du hadde en skuffende lukket profil.

Haha, er greit det, er ikke som om jeg har gjort så veldig mye for å skjule identiten min her på foraet (ref. til sure poster på Facebooksiden til diskusjon når forumet er nede i caps lock elns) :p Var et eller annet galt med profilen min før faktisk sånn at den enten var helt skjult sånn at noen måtte klikke på meg via en kommentar elns eller helt åpen så er derfor den er såpass lukket, selv om det kanskje er mulig å åpne litt opp uten at alt blir ødelagt igjen nå.

Lenke til kommentar

Wtf settings? Pizza og cola? Kanskje en HEL KETCHUP FLASKE PÅ DET HELE?

 

Wtf Gypsy? Lite smak? Tam rett?

 

:nei2:

 

Fårikål er så jævla godt. Selv liker jeg å grabbe til meg så mange pepperkorn så mulig, for det blir ekstra godt med mange pepperkorn i kjeften. :love:

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...