NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 *stikke med kniv* Eivind *stikke med kniv* Si at du heter Eivind. Si at du heter Eivind. Si at du heter Eivind. Si at du heter Eivind. Si at du hete......... Du trenger jo ikke beskyttelse. Og ja, han heter eivind. Rolf, liksom. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg heter Rolf :| Hei Rolf. Edit: Tror folk jeg er dum eller noe? Oo Bekki: Ikke svar på det der. -_- Når jeg tenker meg om.. Ikke svar du heller, NgZ. Endret 13. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Han heter Eivind. Jeg har KAFFE. Og kaffe er sunt for sjelen etc etc. Skal jeg gå helt crazy og droppe svart/andre farger-planene mine og farge hele hodet mitt LYSELILLA før i morgen? Nei. Men takk for at du nevnte farge håret. Det må jeg huske å gjøre i natt. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Når jeg tenker meg om.. Ikke svar du heller, NgZ. Hehe, jeg vet jo at du ikke er det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Edit: Tror folk jeg er dum eller noe? Oo Får jeg svare på det? Og får jeg svare ærlig? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Får jeg svare på det? Og får jeg svare ærlig? Nei. Men joda. Har ikke så mye å si hva folk tror eller ikke. Hehe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg er fortsatt sjokkert over at jeg ikke så den bjørnen. Oh lord XD... Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det var en morsom stripe, denne er morsommere: Elsker sånne stickman filmer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg vil være kjæreste med ham. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Da er jeg ferdig med prosjektet som har stjålet fritiden min de siste syv dagene! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blir jeg oppfattet som en sur og grinete fyr med alt for mange smileys i hvert innlegg i DNFK? Og om dere "nye" skulle gjettet på alderen min, hva ville dere gjettet på da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blir jeg oppfattet som en sur og grinete fyr med alt for mange smileys i hvert innlegg i DNFK? Og om dere "nye" skulle gjettet på alderen min, hva ville dere gjettet på da? 14? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg ville gjettet 7-8 år, clvn... *kikke på profil* Ohmy Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg trodde du var rundt 16, helt til jeg så skjegget. ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blir jeg oppfattet som en sur og grinete fyr med alt for mange smileys i hvert innlegg i DNFK? Og om dere "nye" skulle gjettet på alderen min, hva ville dere gjettet på da? Første setningen går ikke opp i opp. Hvordan blir man oppfattet som sur og grinete med alt for mange smileyfjes? oO Og jeg har tippet rett siden første gang jeg gjetta. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blir jeg oppfattet som en sur og grinete fyr med alt for mange smileys i hvert innlegg i DNFK? Og om dere "nye" skulle gjettet på alderen min, hva ville dere gjettet på da? moden 11åring Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Meeeh, folk på diskusjon.no har absolutt ikke ferdigheter i å beregne alder på bakgrunn av innlegg i DNFK/SO. Folk trodde jeg var en gammel mann, hvilket jo statuerer mitt eksempel. Er jo ikke mer enn 19 år. Nuvel, jeg er ikke så mye bedre på det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg