Dørslag Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Leser du Crossed, cowboy bob? Det der er noe sjuke greier ass. Ja, det er det. Jeg bestilte første boken på måfå sammen med en masse andre ting og forventet noe langt tammere til tross for at jeg har lest det meste annet Garth Ennis har skrevet. Svarte så seint fordi jeg, i motsetning til de fleste andre her (tror jeg) legger meg klokken 23 (cirka) hver hverdag! Ja, jegså dem for første gang da jeg kikket igjennom noen blader i en comic book store i England. Jeg skjønner ikke hvor de får de idéene sine fra. Jeg postet bare tre minutter etter du gjorde. Jeg vet det var litt seint, men jeg hadde ikke forventet at du hadde gått og lagt deg i mellomtiden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Vanligvis er jeg ikke så kjapp med å legge meg rett etter at jeg har vært på forumet, men noe må jeg jo gjøre på mens jeg spiser kvelds. Hva får du ut av å legge deg så tidlig? Er du 50? Jeg er bare et sunt menneske med sunne vaner! Endret 27. september 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Hvem sier at det ikke er sunt å legge seg midt på natta ? THUG LIVIN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Jeg er bare et sunt menneske med sunne vaner! Kan umulig se for meg at det er sunt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Blir ganske A4 å legge seg til samme tid hver dag. Selv sover jeg når jeg er trøtt, skaper spenning i hverdagen. Noen dager har jeg masse energi og tid, andre dager, ikke så mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Energien til å være produktiv i vanlig arbeidstid, nemlig 08:00 til 16:00? Jeg trenger ikke det, jeg jobber 09:00 - 16:00. Får ikke noe mer energi av å sove fra 24 til 8 heller. Vært stuptrett i hele dag. Selv om jeg gikk til møte, så på butikken og hjem igjen, i stedet for å kjøre som vanilgvis gjør. Alt i et håp om å våkne opp litt. Det beste er å legge seg i 5-6-tiden om morgenen. Da sover man som best. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 11 er en perfekt tid å legge seg på synes jeg. Og mange bruker tid på å sovne, jeg ligger gjerne en time før det skjer.. Kjipt Jeg og. Det suger :< Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Jeg og. Det suger :< Mm :/ har prøvd å legge meg til forskjellige tider, forskjellige grader av trøtt og alt det der, men neida -.- Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Det beste er å legge seg i 5-6-tiden om morgenen. Da sover man som best. QFT! (Lenge siden jeg har brukt det nå) Ingenting er som å besvime av trøtthet i 5-6 tiden på morgenen. Å sovne i det sekundet hodet treffer puta. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Jeg kan legge meg passe trett rundt ett-to på kvelden, og sovner likevel ikke før 5-6 om morgenen. Greit på dager når jeg kan sove lenge, men helt jævlig når jeg skal på jobb. Hjelper ikke at jeg ikke inntar koffein i noen form, ikke spiser før jeg legger meg eller har det friskt og kaldt på rommet heller. Og fuck det å trene. Da våkner jeg dagen derpå og har vondt overalt. Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 ok, han gjentar de samme ordene ganske mange ganger. Hvem av dem? Intervjueren eller intervjuobjektene? vet 12åringer hvordan nettet funker? tenker ikke mental alder, der går det helt fint ned mot 3 år. 12-åringer vet det ganske fint. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Pga døgnrytmen jeg har etablert blir jeg trøtt klokken 23 og sovner klokken 23 uten problemer med mindre jeg er syk elns. I dag var jeg tydeligvis syk da og sovnet like etter at jeg kom hjem og voknet først nå for 20 min siden >.< En annen dum ting med det å ha en sånn døgnrytme er at dersom man er på fylleren eller noe annet lignende der man vanligvis vil være våken så kan man finne på bli trøtt selv om det er helg og at man da ikke skal bli trøtt. ok, han gjentar de samme ordene ganske mange ganger. Hvem av dem? Intervjueren eller intervjuobjektene? vet 12åringer hvordan nettet funker? tenker ikke mental alder, der går det helt fint ned mot 3 år. 12-åringer vet det ganske fint. Er ikke sikker på om det stemmer azz Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Noen som har noen gode filmtips til morsomme filmer som jenter liker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Noen som har noen gode filmtips til morsomme filmer som jenter liker? The Sisterhood of Travelling Pants. Egentlig. Gå inn på Bliss eller FEM og se hvilke filmer de sender. Enten er det søte jentekomedier, ellers er det tearjerkers. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Noen som har noen gode filmtips til morsomme filmer som jenter liker? Hater å skuffe deg, men alle jenter har dessverre ikke lik filmsmak. Vet det hadde gjort ting enklere, men... 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Hva?!?! Mener du at alle jenter ikke har lik personlighet. Mener du at jenter er som andre mennesker?? Dette stemmer aldeles ikke med hva 16åringene som gir råd i samlivsforumet sier Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Noen som har noen gode filmtips til morsomme filmer som jenter liker? Anal invaders 3 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Noen som har noen gode filmtips til morsomme filmer som jenter liker? Her har du noen forslag. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Hva?!?! Mener du at alle jenter ikke har lik personlighet. Mener du at jenter er som andre mennesker?? Dette stemmer aldeles ikke med hva 16åringene som gir råd i samlivsforumet sier Nå meg holde opp å tulle, det var selvfølgelig bare løgn. Men anyway, hva med High Fidelity eller About A Boy? Det er jo søte filmer, som er basert på søte bøker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Jeg er gravid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg