Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10046391

 

da jeg er redd for mitt rykte vil jeg ikke si "fy faen så rått", "slakting er jo big deal" "en kjapt strupekutt gjør ikke nevneverdig vondt" og lignende ting.

 

holder meg til bymåten: Hva fean, noe så sykt - glad jeg bor i siviliserte trakter der dette bare skjer med mennesker.

 

hvordan kan det ha seg at folk reagerer så kraftig på ting som skjer her i ødemarka (generell ødemark overalt), mens det som skjer i byen er det ikke så farlig med, "det bare er sånn".

Glad de ikke graver frem alt.

tenk det a:

hund kjørt over av moped, fuglemord på veien, tre kjørt ned av en full mann og sånne overskrifter vg opp og dagblad ned?

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyh...?artid=10046391

 

da jeg er redd for mitt rykte vil jeg ikke si "fy faen så rått", "slakting er jo big deal" "en kjapt strupekutt gjør ikke nevneverdig vondt" og lignende ting.

 

holder meg til bymåten: Hva fean, noe så sykt - glad jeg bor i siviliserte trakter der dette bare skjer med mennesker.

 

hvordan kan det ha seg at folk reagerer så kraftig på ting som skjer her i ødemarka (generell ødemark overalt), mens det som skjer i byen er det ikke så farlig med, "det bare er sånn".

Glad de ikke graver frem alt.

tenk det a:

hund kjørt over av moped, fuglemord på veien, tre kjørt ned av en full mann og sånne overskrifter vg opp og dagblad ned?

Ja, byfolk synes egentlig det er helt greit med mord, voldtekt og lignende... Det oppfordres faktisk.

Lenke til kommentar

Sjekka ut en ny serie. Revolution.

Settingen er et godt utgangspunkt, men utførelsen er foreløpig for dårlig. Gir den én, maks to, sesonger før den kanselleres.

Er ikke han som spilte Sidney i "Once Upon a Time" med der?

 

Jeg er eldre enn Altavista

Der har du jo faktisk noe å skryte av. Er du eldre enn Lycos og AskJeeves også?

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Leser du Crossed, cowboy bob? Det der er noe sjuke greier ass.

Ja, det er det. Jeg bestilte første boken på måfå sammen med en masse andre ting og forventet noe langt tammere til tross for at jeg har lest det meste annet Garth Ennis har skrevet. Svarte så seint fordi jeg, i motsetning til de fleste andre her (tror jeg) legger meg klokken 23 (cirka) hver hverdag!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...