Mchansern Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Vi diskuterte det på jobb før jeg dro. Lurer på om de snart ikke er lei av meg der. Vær-Sjur er seriøst det beste jeg vet på internett. Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Vi diskuterte det på jobb før jeg dro. Lurer på om de snart ikke er lei av meg der. Vær-Sjur er seriøst det beste jeg vet på internett. i fremtiden kommer avisene til å sloss om smurfen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Vær-Sjur er seriøst det beste jeg vet på internett. Takker, jeg fortsetter så lenge jeg kan, uansett hvor mye pes jeg får fra innbyggerne i kommunene. i fremtiden kommer avisene til å sloss om smurfen. Lov å håpe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Får du pes fra folk for det du skriver? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Ja, de ser ikke vitsen med det. De kan jo bare gå på yr og finne det ut selv, som de sier. Jeg tror ikke de har forstått at det egentlig ikke er en værmelding. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Såklart det er en værmelding. Bruker den for å spå været her i Oslo med stort hell. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Leser den kun for musikktipsene. Håper du begynner med mattips, filmtips, tegneserietips etc. etterhvert. Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 med litt vaage utspill kan man fort spå hele norge i en slomp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Da var jeg kommet frem til Pax Romana i forberedelsene min til fremføring om antikken fra 700 fkr til 500 ekr til i morra. Kommer seg. Over det verste nå. Tar en velfortjent pause. Etter de siste hundre årene gjenstår det bare å lage flashcards og muligens en liten powerpoint, men den tror jeg at jeg driter i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Nå må du også huske at folk som sitter og "kommenterer" under avisartikler ikke representerer folk flest. De representerer oftest folk som burde vært innlagt på mentalsykehus. Endret 24. september 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Oppdaget nettopp at den ene oppgaven min hadde en uke tidligere innleveringsdato enn jeg trodde. Hadde vært ålreit om det ikke var NÅ PÅ SØNDAG den skulle leveres. Fitte! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Du har heldigvis seks dager på deg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Ja, heldigvis, kan man si. Tror jeg skal rekke det. Har ikke jobb onsdag-fredag, så burde klare å skvise noe ut da. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Ja, heldigvis, kan man si. Tror jeg skal rekke det. Har ikke jobb onsdag-fredag, så burde klare å skvise noe ut da. Hvorfor er bildet ditt så skummelt, eplefe ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Fordi hun er skummel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Fordi hun er skummel. Dette. Dessuten var jeg ikke klar over at bildet mitt var skummelt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Hva gikk du for, om ikke skummel? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Jeg pleier ikke å gå aktivt for skummelt. Er bare en bivirkning av personligheten min. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Men nå er det nok forumtid for deg, lille dame. Skolejobb eller sove eller noe! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Nå må du også huske at folk som sitter og "kommenterer" under avisartikler ikke representerer folk flest. De representerer oftest folk som burde vært innlagt på mentalsykehus. Ja, Slimda f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg